دومین جشنواره گردشگری گل آفتابگردان در روستای رضوان کالپوش شهرستان میامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۸۰۷۲
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، با حضور فرماندار و برخی از مسئولان شهرستان میامی وبخش کالپوش دومین جشنواره گل آفتابگردان با محور توسعه فرهنگ گردشگری در روستای رضوان بخش کالپوش شهرستان میامی برگزار شد.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان میامی در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگارما گفت: این جشنواره با هدف معرفی سنت‌ها ، آیین‌های محلی و ظرفیت های طبیعی و گردشگری شهرستان میامی ، افزایش شادابی و نشاط در مردم و جذب گردشگر به منطقه برگزار می‌شود.

محمد صادق رضویان افزود: مزارع آفتابگردان کالپوش علاوه بر رونق کشاورزی با ایجاد مناظر زیبا و چشم نواز فرصت مناسبی را برای حضور و بهره مندی علاقه مندان به حوزه های طبیعت و طبیعت گردی فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقات کشتی آلیش، بازی های بومی و محلی و پیاده روی خانوادگی، نمایشگاه صنایع دستی از جمله برنامه های جشنواره گل آفتابگردان کالپوش است.

روستای رضوان در منطقه نمونه گردشگری دشت شقایق در کیلومتر 120 میامی به عنوان مرکز بخش کالپوش قرار دارد.

همچنین این جشنواره به همت بخشداری بخش کالپوش، دهیاری و شورای اسلامی روستای رضوان، ورزش وجوانان، میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری، هیئت ورزش های همگانی، هیئت بازی های بومی محلی شهرستان میامی برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها