سنندج- استاندار کردستان گفت: درسنندج هفته فرهنگی، هنری کردستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۸۰۷۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عبدالمحمد زاهدی گفت: فعالیت و برنامه ریزی برای برگزاری این دوره از جشنواره در کردستان از زمستان سال گذشته آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در راستای برگزاری این جشنواره دراستان تفاهم نامه‌ای با معاون امور استان‌های صداوسیما منعقد کردیم، عنوان کرد: مردم کردستان از ۱۴ تا ۱۶ شهریورماه امسال میزبان بزرگ‌ترین جشنواره فرهنگی وهنری کشور در سنندج هستند.

وی بیان کرد: تعداد زیادی از شخصیت‌های فرهنگی وهنری مطرح کشور در این جشنواره حضور پیدا می‌کنند.

استاندار کردستان اظهارداشت: همزمان با برگزاری این جشنواره، قرار شده یک هفته فرهنگی وهنری در استان هم برگزار شود و طول این مدت برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری توسط هنرمندان در سراسر استان اجرا می‌شود.

زاهدی ادامه داد: بیش از سه هفته در اکثر شبکه‌های رادیو و تلویزیونی کشورمان ظرفیت‌ها و جاذبه‌ها و ویژگی‌های استان کردستان در قالب گزارش‌هایی ارائه می‌شود و اینگونه فضای رسانه‌ای گسترده‌ای برای معرفی این خطه از میهن اسلامیمان بوجود می‌آید.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرارسیدن هفته دولت گفت: ۶۸۱ پروژه با صرف بیش از ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار در این هفته افتتاح می‌شوند.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی تعدادی پروژه هم در این هفته آغاز می‌شود که برای این تعداد ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

استاندار کردستان افزود: یکی از دلایلی که تعداد پروژه‌های قابل افتتاح استان در هفته دولت امسال نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده سفر رییس جمهور وتعدادی از وزرا در طول چند ماه اخیر به استان است که در این سفر‌ها تعداد زیادی پروژه به بهره برداری رسیدند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات