خبرهای داغ:
امام جمعه میامی گفت: مهم‌ترین انتظار ملت توجه دولت به امر معیشت و اقتصاد است.
کد خبر: ۸۹۰۸۰۶۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت یاد ونام شهیدان رجایی وباهنر آغازهفته دولت اشاره کردوگفت:این هفته فرصتی است که دولت عملکرد یکساله خودرا تبیین کند.

وی با بیان اینکه دولت بعد ازگرفتن رای اعتماداز مردم وتشکیل کابینه به عنوان نخستین روزهای شروع کار خود باید توجه به انتظارات رهبر انقلاب ومردم داشته باشد، تصریح کرد: رسیدن معیشت مردم به حد مطلوب، وزرا روحیه انقلابی، مردمی، متخصص وپرتلاش داشته وبه دنبال رفع مشکلات مردم باشند.

صفائی پور افزود: دولت به اقتصاد مقاومتی، تکیه برداشته های داخلی، کشاورزی و شتاب رشد علمی توجه ویژه داشته باشند وموضع گیری شفاف و قاطع در مسائل منطقه وبین المللی از خود نشان دهد.

امام جمعه میامی با بیان اینکه قدرت بازدارندگی ایران قابل مذاکره نیست، افزود: امروز زمزمه هایی از حلقوم جنایتکار آمریکا مبنی بر نظارت و بازدید از قدرت موشکی ایران به گوش می رسد که باید اعلام کنیم آمریکا واروپایی های بدانند قدرت بازدارندگی وموشکی ما قابل مذاکره نیست و به هیچ قدرتی اجازه نخواهیم داد از این اماکن بازدید کنند.

وی با اشاره به اینکه آنچه مانع تجاوز دشمن به ما می شود قدرت موشکی ما بوده، بیان کرد: امروز ایران اسلامی جزء کشورهای قدرتمند جهان است و آمریکا در این خصوص زیاد به خود زحمت ندهد که مشت محکمی خواهد خوردوملت ایران زیر بار دروغ گویی ها وبی اعتمادی آمریکا نخواهند رفت.

صفائی پور آغاز به کار شوراهای اسلامی شهر وروستا اشاره کرد وگفت: شورای اسلامی در آزمونی بزرگ قرار دارد و باید شهربه دست فردی متعهد، متخصص وباکارآمدی بالا، مستقل شجاع وپرکار وتحت نفوذ و زیر بلیط کسی نباشد، مدیریت شود.

امام جمعه میامی افزود: برای شهر میامی باید شهرداری شجاعی انتخاب شود، کارهای زیادی انجام نشده و برزمین مانده ای در شهر مانده است که باید با انتخابی درست و با همدلی و همراهی مردم واعضای شورا دست به دست هم داده وکارهای روی زمین مانده را انجام دهیم.

وی به روز بسیج اصناف اشاره کرد و گفت: در دوران انقلاب چه قبل و بعد ازانقلاب و در زمان جنگ تحمیلی همواره این قشر مهمترین پشتوانه امام و رهبری بودند که اگر مشکلات اصناف حل شود می توانند تاثیر ونقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها