خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: فیلم «ماجرای نیمروز» در قریب 100 مکان عمومی شامل مسجد، حسینیه و بوستان‌های محلی این استان در هفته دولت اکران می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۸۰۶۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ازسمنان، مرتضی عبداللهی در جمع تعدادی از فعالان فرهنگی استان سمنان، ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و 17 هزار شهید ترور که توسط منافقین کوردل و اعوانشان به خاک و خون کشیده شده‌اند، اظهار کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با هدف آشنایی و آگاهی نسل جوان انقلاب با اقدامات و خیانت‌های گروه منحرف و جنایت‌کار منافقین و در راستای حمایت از آثار ارزشی و انقلابی سینمای ایران، نسبت به اکران فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» در هفته دولت اقدام می‌کند.

وی تصریح کرد: در این فیلم، تلاش شده تا با به تصویر کشیدن نقشه نفوذ منافقین در ارکان بالای نظام در اوایل انقلاب و اقدام به ترور شخصیت‌های خدمتگزار و با اخلاصی چون شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر از طریق عوامل منافقین، جوانان را با این بازه مهم تاریخ انقلاب بیشتر آشنا کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: این فیلم به‌صورت تلویحی به موضوع امکان رخنه و نفوذ دشمنان به‌ویژه منافقین در زمان کنونی اشاره دارد و به نسل جوان متذکر می‌شود که بر اساس ظاهر افراد نسبت به آن‌ها قضاوت نکنند.

عبداللهی عنوان کرد: این اثر همچنین بحث نفوذ افکار و اندیشه‌های التقاطی و به تعبیر امام عظیم‌الشأن، اسلام آمریکایی در آحاد جامعه خصوصاً تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان را گوشزد می‌کند؛ هدف جریان نفاق، جدا کردن افراد و گروه‌ها از ولی زمان و پس از آن کند کردن حرکت نظام اسلامی به‌سوی اهداف بلند انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، بهره‌گیری از ابزار فیلم و سینمای متعهد برای تبیین واقعیت‌های تاریخی به‌ویژه تاریخ انقلاب اسلامی برای آحاد افراد جامعه به‌خصوص نسل جوانان انقلاب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها