خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:
حجت الاسلام معبودی امام جمعه موقت اقبالیه در خطبه نماز جمعه گفت: این شهید انسانی ولایتمدار، ساده زیست و مردمی بود.
کد خبر: ۸۹۰۸۰۵۲
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام معبودی امام جمعه موقت اقبالیه در خطبه نماز جمعه این هفته، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، به روز قیامت اشاره کرد و گفت: انسان هرچیزی را که در این دنیا انجام داده باشد برایش یادآوری می‌شود و نامه اعمالش را مشاهده می کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: اعمال انسان در عالم قیامت مجسم می‌شوند و انسان تمامی اعمال نیک و بدش را می‌ببیند همچنین اعضای بدن انسان در روز قیامت شهادت و گواهی می‌دهند.
وی ادامه داد: بندگان نیز از خداوند متعال فرصتی دوباره برای جبران گناهان می‌خواهند ولی خدا چنین فرصتی را به کسی نمی‌دهد پس باید از گناهان و اشتباهات دوری کنیم.
معبودی در خطبه دوم با اشاره به مناسبت‌های پیش رو اظهار کرد: هفتم شهریور ماه شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام محمد باقر(ع) است که طبق فرموده این بزرگوار کسانی که اهل تقوا هستند ثروتمندند.
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: امروز سالروز اشغال ایران توسط متفقین در جنگ جهانی دوم در سال ۱۳۲۰ است که خاطرات بسیار تلخی را برای مردم ما یادآوری می کند.
حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: پنجم شهریور ماه روز بزرگداشت زکریای رازی و روز دارو سازی از دیگر مراسمات هفته آینده است که لازم است جوانان ما با اینگونه شخصیت‌ها بیشتر آشنا شوند.
حجت الاسلام معبودی اذعان کرد: دوشنبه روز کشتار مظلومانه زائران خدا به دست ماموران آل سعود است که به فرموده امام خمینی (ره)؛ اگر این قوم خود را با آب زمزم هم غسل دهند باز این لکه ننگ از پیشانی آن‌ها پاک نخواهد.
وی با اشاره به سالروز شهادت شهیدان بزرگوار، رجایی و باهنر که همزمان با هفته دولت است، بیان کرد: دولتمردان باید زندگی و منش خود را از این شهیدان الگو بگیرند و در ساده زیستی و عدالت محوری و معتقد بودن به اسلام مقلد این شهیدان والامقام باشند.
وی اظهار کرد: شهید رجایی بیان می‌کرد که خود و تمام وزرایش مقلد امام خمینی(ره) هستند. این شهید انسانی ولایتمدار، ساده زیست و مردمی بود.
معبودی افزود: این شهید بزرگوار در دوران مسئولیت کوتاه خود حتی از خوردن گلابی نوبرانه‌ای که نزدیکانش برای وی آورده بودند، قبل از مطمئن شدن از اینکه آیا همکارانش نیز خورده‌اند یا خیر، اجتناب کرد.
معبودی در پایان گفت: این شهید والا مقام مانند مسئولی نیست که بعد از رسیدن به مسئولیت در نطق خود گفت تهران محل زندگی توانمندان است و مستضعفان نباید به تهران بیایید این روش و منش شهید رجایی نیست.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها