خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج اصناف پایگاه مقاومت بسیج اصناف خواهران شهر اقبالیه با حضور امام جمعه شهر اقبالیه، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و دیگر مسوولین شهر افتتاح گردید.
کد خبر: ۸۹۰۸۰۴۲
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت هفته بسیج اصناف پایگاه مقاومت بسیج اصناف خواهران شهر اقبالیه با حضور امام جمعه شهر اقبالیه، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، اعضای شورای شهر اقبالیه و دیگر مسوولین شهر افتتاح گردید.
حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه در حاشیه این مراسم ضمن تشکر از زحمات مسولین مربوطه برای آنان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد و گفت: اگر کسی نسبت به بندگان خدا احسان کند به خود خدمت کرده است.
وی اظهار کرد: شهروندان ما در امر رفت آمد به قزوین مشکل دارند و برایشان سخت است ومشکلاتی مثل ترافیک و…را در بر دارد. این امر باید در خود شهر باشد.
فاطمیان عنوان کرد: در صورت امکان جمعیت شهر را در نظر بگیرید و در تصمیم‌گیری‌‌ها لحاظ کنید. ما در حال پیگیری و تلاش برای ارتقا شهر به بخش هستیم.
وی افزود: این تلاش‌ها و کم کردن مشکلات از شهروندان باقیات الصالحات است. اشخاصی که به فکر دیگران ورسیدگی به مشکل انسان‌ها هستند این برای آخرت توشه است.
امام جمعه شهر اقبالیه در پایان گفت: موضوع آمدن اتحادیه به شهر ضمن رعایت مراحل قانونی، در تشریفات اداری نماند.
در پایان جلسه، پایگاه بسیج اصناف خواهران با حضور امام جمعه اقبالیه و سرهنگ والدی و اعضای شورا و ریاست بسیج اصناف و … در محل شهرداری سابق شهر اقبالیه افتتاح شد و پس از بازدید از این پایگاه خانم اشرف کاظمی با اهدای حکمی از طرف سپاه ناحیه امام سجاد(ع) به عنوان سرپرست پایگاه مقاومت بسیج اصناف خواهران اقبالیه، با منصوب گردید.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها