خبرهای داغ:
امام جمعه شهر اقبالیه:

طوری کار کنید که بعد از رفتنتان مردم از شما راضی باشند

امام جمعه شهر اقبالیه در اولین جلسه با منتخبین پنجمین دوره شورای شهر اقبالیه گفت: طوری کار کنید که بعد از رفتنتان مردم از شما راضی باشند.
کد خبر: ۸۹۰۸۰۳۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه در اولین جلسه با منتخبین پنجمین دوره شورای شهر اقبالیه با تبریک هفته دولت اظهار کرد: هرکس به خداوند، پیامبر(ص) وائمه معصومین معتقد است باید اعتقاد و عملش در راستای خدمت به مردم باشد که سعادت دنیا وآخرت را بدنبال دارد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به تجربه‌ای که به علت جلسات مختلف و نشست‌های متعدد با رؤسای جمهور مختلف، نمایندگان مجلس واستانداران و…داشته‌ام، به شما میگویم که؛ «این میز و صندلی‌ها می‌رود ولی خدمت می‌ماند.»
فاطمیان افزود: پس از مرگ باید از ما به خوبی ونیکی یاد کنند. باید از مرگ عبرت گرفت و فریب میز و مال دنیا را نخورد و هدف را خدمت به خلق الله قرار داد.
امام جمعه شهر اقبالیه با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) گفت: امام فرمودند به من خدمتگذار بگویند بهتر است تا اینکه رهبر بگویند.» مقام معظم رهبری نیز در این باره فرمودند: «ما برای خدمت به مردم آمده ایم واصلا فلسفه وجود ما خدمت به مردم است،ما میخواهیم شهروندانمان در رفاه و آسایش باشند
وی اذعان کرد: خدمت گذار بودن افرادی مثل؛ شهید بابایی،شهید لشگری،شهید ابوترابی شهید چمران و…باید الگوی کار ما باشند.
فاطمیان در ادامه جمله‌ای از شهید رجایی بیان کرد و گفت: این شهید بزرگوار بیان می‌کرد که؛ من باید درقیامت جواب ۱۳میلیون رای مردم را بدهم.
امام جمعه اقبالیه در پایان گفت: طوری کار کنید که بعد از رفتنتان مردم از شما راضی باشند. کما اینکه مردم وقتی کارهای مهندس پیری را می‌بینند از او راضی هستند.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار