خبرهای داغ:
مصطفی گروسی روحانی تیم جهادی دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین:
روحانی تیم جهادی دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین گفت: مسئولان تدابیر ویژه ای برای تداوم وگسترش اردوهای جهادی بیاندیشند.
کد خبر: ۸۹۰۷۹۵۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

مصطفی گروسی از طلبه‌های مدرسه امام صادق(ع) قزوین و تیم جهادی دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از قزوین، گفت: جهاد به معنای تلاش ویژه، از خودگذشتگی، پرداخت زکات علم، سختی کشیدن در جهات مختلف و... می‌باشد.
وی کسب تجربه و ارتباط‌ گیری با مردم محروم را از اهداف اردوهای جهادی عنوان کرد و گفت: اُنس و اُلفتی که جهادگران با مردم این مناطق برقرار می‌کنند در زندگی شخصی و آینده آن‌ها تأثیرگذار خواهد بود.
این طلبه جهادگر خدمت به خلق خدا را همچون خدمت به خدا دانست و خاطرنشان کرد: به یقین خداوندتبارک و تعالی پاداش این خدمت را می‌دهد و جهادگران اثرات آن را در زندگی شخصی شان مشاهده خواهند کرد.
گروسی تاکید کرد: در اردوهای جهادی چیزی به اسم ریا دیده نمی‌شود و جهادگران بدون انگیزه مادی در این دوره‌ها شرکت و با اخلاص خدمات ارائه می‌دهند.
وی تصریح کرد: اردوهای جهادی دوره موقت و کوتاهی است که دانشجویان در این مدت کارهای بسیار مفیدی انجام می‌دهند ولی با توجه به اینکه مناطق محروم به پزشکانی چون: دندانپزشک، پزشک عمومی، مامایی و... نیازمند است مسئولان باید تدابیر ویژه‌ای برای تداوم و گسترش این اردوها بیاندیشند.
روحانی تیم جهادی دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین ادامه داد: مسئولان با امکانات و تجهیزاتی که در اختیار دارند نباید نسبت به مناطق محروم بی‌تفاوت باشند و بگذارند در محرومیت به سر ببرند.
گروسی یادآور شد: در این دوره سعی شد به احکام و مسائل شرعی و شبهات روستائیان در کنار تیم پزشکی پاسخ داده شود.
9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها