خبرهای داغ:
حجت الاسلام موسوی  امام جمعه موقت جاجرم :

باید شخصیت شهید رجایی و باهنر سرلوحه تمام مردم به خصوص دولت مردان باشد

حجت الاسلام موسوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهید رجایی و باهنر و عرض تبریک هفته ی دولت به دولتمردان کشور و مسئولین شهرستانی ابراز داشت: باید شخصیت این دو بزرگوار الگو و سرلوحه ی تمام مردم به خصوص دولت مردان باشد.
کد خبر: ۸۹۰۷۹۴۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبر گزاری بسیج:  نماز جمعه سیاسی عبادی این هفته ی شهرستان جاجرم به امامت حجت الاسلام موسوی  امام جمعه موقت شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهید رجایی و باهنر و عرض تبریک هفته ی دولت به دولتمردان کشور و مسئولین شهرستانی ابراز داشت: باید شخصیت این دو بزرگوار الگو و سرلوحه تمام مردم به خصوص دولت مردان باشد.

وی ضمن تسلیت شهادت امام باقر علیه السلام افزود:شهادت امام باقر برای انسان ها یک پیام است که خود حضرت وصیت کرده که تا ده سال بعد از من در منا به خاطر روز رحلت من عزاداری کنید، حضرت می خواستند بفرمایند که یاد و نام امام باقر یعنی یاد سر برآوردن حیات واقعی اسلام حقیقی، و از این راه اسلام ناب محمدی را به مردم معرفی کند.

موسوی به عوامل و دلایل سقوط خواص پرداخت و تصریح کرد: مهم ترین چیزی که ما باید بدانیم عوامل و دلایل سقوط خواص است. این خواص گاهی بد می فهمند گاهی دیر می فهمند و گاهی اصلا نمی فهمند افرادی که این چنین باشند در میادینی مانند عاشورا اصلا نمی توانند جانب حق را بگیرند.

وی افزود: حواستان باشد اگر می خواهید دینتان حفظ بشود فرقی ندارد از کدام جناحید،فقط دین و ایمانتان را حفظ کنید.

موسوی جاجرمی افزود: این را به خاطر داشته باشید که خط ایمان و آرمان های انقلاب تغییر نمی کند زیرا برگرفته از قرآن است.

وی گفت: به دشمنان و بدخواهان نظام اعلام می کنیم که اگر بخواهید با آرمانهای این انقلاب در بیفتید بار دیگر با مشت های گره زده ی مردم مواجه خواهید شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار