پالایشگاه شازند نایب قهرمان مسابقات دو و میدانی نفتی‌های کشور شد

مسابقات دو و میدانی شرکت های پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور با قهرمانی پالایشگاه آبادان، نایب قهرمانی پالایشگاه شازند و سومی پالایشگاه بندر عباس در اراک خاتمه یافت.
کد خبر: ۸۹۰۷۹۲۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی این مسابقات با شرکت ۵۰ ورزشکار در قالب چهار تیم در شش ماده از شرکت های خطوط لوله و مخابرات، پالایشگاه بندر عباس، پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند و پالایشگاه آبادان در پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

براساس این گزارش، در پایان در ماده ۱۰۰ متر رده سنی ۱۲تا۱۴سال، باقر رشید پور از آبادان، ۱۵تا۱۷سال علیرضا دایی زاده از بندرعباس، ۱۸ تا ۱۹ سال محمدرضا توللی از آبادان و ۲۰ تا ۲۵ سال روح الله جعفر زاده از آبادان عناوین نخست را کسب کردند.

در ماده ۲۰۰ متر، رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال باقر رشیدپور از آبادان، ۱۵ تا ۱۷سال مرتضی بحیری از آبادان، ۱۸تا۱۹ سال محمدرضا توللی از آبادان و ۲۰ تا۲۵ سال سعید علیمرادی از پالایشگاه شازند مقام های اول را کسب کردند.

همچنین در ماده ۸۰۰متر هم، در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال محمدحسین سعادتی از آبادان، ۱۵تا۱۷سال مهران قمری از شازند، ۱۸ تا ۱۹ سال مصطفی بحیری از آبادان و ۲۰ تا ۲۵ سال محسن قمری از شازند به ترتیب مقام های نخست را به خود اختصاص دادند.

در ماده پرش طول هم، در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال محمد حسین هنردان، در ۱۵ تا ۱۷ سال محمد مولوی فرد هر دو از بندر عباس، ۱۸ تا ۱۹ سال مصطفی بحیری از آبادان و در ۲۰ تا ۲۵ سال روح الله جعفر زاده از بندرعباس به ترتیب عناوین نخست را کسب کردند.

 در ماده پرتاب وزنه هم، در رده سنی ۱۲ تا ۱۴سال پارسا توکلی از خطوط لوله مخابرات، در ۱۵ تا ۱۷ سال مهدی معصومی، ۱۸ تا ۱۹ سال اکبر داود آبادی هر دو از شازند و در ۲۰ تا ۲۵سال مسعود گشول سردشتی از بندر عباس به ترتیب مقام های اول را به دست آوردند.

در ماده چهار در ۱۰۰متر امدادی نیز تیم پالایشگاه آبادان متشکل از باقر رشیدی،مرتضی بحیری، محمدرضا توللی و جاسم بحیری بر سکوی نخست ایستادند.

گفتنی است در رده بندی تیمی هم، پالایشگاه آبادان با کسب ۱۷۸ امتیاز کاپ قهرمانی را به دست آورد، پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند نایب قهرمان شد و پالایشگاه بندر عباس در جایگاه سوم قرار گرفت .

ارسال نظرات