مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی به اتفاق مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل بنیاد شهید و معاون ایثارگران از خانواده آزادگان سرفراز اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان یزد دیدار نمودند.
کد خبر: ۸۹۰۷۹۱۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

 دیدار مسئول سازمان بسیج کارگری یزد از از خانواده آزادگانمسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد  بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی به اتفاق  مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل  بنیاد شهید و معاون ایثارگران از خانواده آزادگان سرفراز اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان یزد دیدار نمودند.

در این دیدار سید حسین سالاری  آزاده و جانباز هشت سال دفاع مقدس و عضو شورای قشر بسیج کارگری بیان داشت خاطرات اسارت زیاد است و من همه آنها را به قلم آورده و کتابی در این خصوص تهیه کرده ام و پس از ویرایش آن را چاپ خواهم کرد.

وی در خاطرات خود اشاره کرد ما در دوران اسارت قلم و کاغذ نداشتیم بچه ها از زر ورق های پاکت  سیگار استفاده می کردند و با وسیله ای به صورت خراشیدن لایه براق ،زیارت عاشورا را می نوشتند و می خواندند و عراقی ها هم بعد از مدتی متوجه می شدند و اسرا را با کابل و شیلنگ می زدند.

در ادامه  با لوح و هدیه ای  از آزادگان عزیز تقدیر به عمل آمد .

 

ارسال نظرات