خبرهای داغ:
سرپرست شهرداری تبریز با گرامی‌داشت چهارم شهریور روز کارمند، تاکید کرد: کارمندی مهم‌ترین افتخار مسئولیت‌پذیری در نظام سازمانی و بستر ارزشمند خدمت به آحاد شهروندان است.
کد خبر: ۸۹۰۷۹۰۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدحسین اسحقی، در جمع مدیران شهرداری تبریز، با تبریک روز کارمند، گفت: رفتار و منش کارمندی، نشانگر وجهه واقعی یک سازمان است و کارمندان به عنوان متولیان ساختار اداری، نقش اصلی را در پیش‌برد برنامه‌های مدیریتی بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: دوره خدمت، دیر یا زود، با تمام پست‌ها و منصب‌ها به سر می‌رسد، اما افتخار کارمندی شرافتمندانه و مسئولانه، برای همیشه ماندگار است.

سرپرست شهرداری تبریز با اشاره به این‌که بخش اعظم ساختار شهرداری، مربوط به حوزه‌های کارمندی است، افزود: در هر منصبی که هستیم باید به عنوان کارمند مسئولیت‌پذیر، در مسیر اصلاح و هم‌افزایی یکدیگر حرکت کنیم؛ در این صورت، شاهد تقویت منابع انسانی، در میان نسل‌ پیاپی کارمندان خواهیم بود.

اسحقی با اشاره به تاثیر رفتار کارمندان بر مراجعان روزانه تاکید کرد: شهرداری این افتخار را دارد که به صورت مستقیم و مستمر با آحاد شهروندان در ارتباط است، این ارتباط گسترده، در صورت تکریم ارباب رجوع، قطعاً می تواند منشا بسیاری از آموزه‌های ارزشمند به شهر و در میان شهروندان شود.

ارسال نظرات