خبرهای داغ:
در قزوین برگزار شد:

جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل اوقاف و امورخیریه

جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۷۸۹۵
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با حضور حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امورخیریه و نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین برگزار شد.
حسین کارگر معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین و دبیر جلسه در این باره اظهار کرد: در راستای اجرای دستورالعمل ابلاغی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به منظور اجرایی نمودن نقشه راه اصلاح نظام اداری، با حضور حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امورخیریه ، سرکار خانم بحر کاظمی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اعضاء ستادی ، کارگروه توسعه مدیریت ،برگزار گردید.
وی بیان کرد: در این جلسه حجت الاسلام عادل ضمن تقدیر و تشکر از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بر برگزاری منظم جلسات کارگروه توسعه و اجرای برنامه ها بر اساس شرح وظایف ابلاغی سازمان مدیریت و برنامه ریزی تاکید و از اعضای کارگروه خواستند با بررسی های کارشناسی، هماهنگی لازم بین شرح وظایف ابلاغی و ماموریت های سازمانی و مستندسازی شاخص های عمومی و اختصاصی به عمل آورند.
کارگر افزود: در ادامه خانم بحر کاظمی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضمن تقدیر و تشکر از روند رو به رشد عملکرد ارزیابی سال 95 اوقاف نسبت به سنوات گذشته بیان کرد؛مهمترین چالش در دستگاه های اجرایی را بهره وری دانستند که می بایست با اصلاح روش ها و مکانیزه نمودن فعالیت ها و همچنین کاهش هزینه وکنترل قیمت تمام شده ، میزان بهره وری افزایش یابد.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین اذعان کرد: برنامه عملیاتی دستگاه های اجرایی باید بر اساس نقشه راه اصلاح نظام اداری و بخشنامه های ابلاغی کارگروه توسعه تدوین شود و در همین راستا ارزیابی عملکرد سازمان ها در پایان سال انجام خواهد شد.
در ادامه جلسه اعضای کارگروه توسعه در خصوص بخشنامه های ابلاغی و تفسیر آن ، با نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی تبادل نظر نمودند و راهکارهای اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها