حجت الاسلام اسماعیل زمانپور گفت: ازدواج حضرت علی(علیه السلام) و حضرت زهرا(سلام الله علیها) بهترین و مناسب ترین الگو برای ازدواج نسل جوان است.
کد خبر: ۸۹۰۷۸۸۵
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در جمع کارکنان این ناحیه اظهار کرد: این ازدواج مبارک در طول تاریخ بی نظیر است، ازدواجی معنوی و انسان ساز که موجب ایجاد شجره طیبه ای شده است که انسانهای زیادی را در طول تاریخ به راه و روش صحیح زندگی هدایت و رهنمون کرده است.

وی، در ادامه گفت: جوانان امروز نیز اگر سبک و الگوی ازدواج خود را روش حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها قرار دهند و با مهر کم راضی به ازدواج شوند، هم زندگی مشترک با برکتی دارند و هم دچار مشکلات خانوادگی ناشی از مهریه بالا نخواهند شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: تاریخ اسلام از ازدواج امام علی(علیه السلام ) و حضرت فاطمه(سلام الله علیها ) به عنوان یکی از پسندیده ترین و بهترین پیوندهای آسمانی یاد می کند. الگوی مناسبی که جوانان در هر عصر و دوره ای می توانند با الهام گرفتن از ساده زیستی آنان ازدواجی آسان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

لازم به ذکر است در پایان این برنامه یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به مدیحه سرایی پرداخت.

 

ارسال نظرات