شیطنت‌های آمریکایی‌ها برای خروج از برجام و حضور نماینده ترامپ در آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای و اعتراض وزیر امور خارجه حاکی از شیطنت‌های نهان و آشکار آمریکایی‌ها دارد که قطعا آمریکا هیچ نقطه کوری را پیدا نخواهد کرد که با آن دیگر کشورهای 1+5 را در توطئه خودش همراه سازد و این بار جزء خفت و خواری چیز دیگری برای آنها نخواهد بود.
کد خبر: ۸۹۰۷۸۵۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدداود موسوی اظهار کرد: هفته دولت در هر سال با گرامیداشت یاد و خاطره دو دولت‌مرد شهید که همواره با خود و در متن خود پیام‌هایی رسایی دارد و شأن این دو جوانمرد فاضل، شأن خدمتگزاری به مردم و ولایت‌مداری و اطاعت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه بوده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در آستانه 40 سالگی و تکامل همه جانبه خود نزدیک می‌شود و هفته دولت امسال با تقارنی که با آغاز به کار دولت دوازدهم دارد بدون هیچ مقدمه‌ای باید به سمت اجرای الویت‌ها و اهداف بالا دستی و مشخصا برنامه ششم توسعه حرکت کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: با توجه به شعار سال، بدون هیچ تردیدی باید به سمت تحقق همین اهداف و الویت‌ها حرکت کنند و در تاکیدات مقام معظم رهبری هم در حکم تنفیذ و هم در سخنرانی روز تنفیذ مبنی بر در اختیار گرفتن همه ظرفیت‌های کشور در حل مشکلات اقتصادی با محوریت تولید ملی و اشتغال،  برای دولت هیچ الویتی بالاتر از تولید و اشتغال وجود ندارد.

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: با توجه به خطیر بودن شرایط و ضرورت توجه همه جانبه به این امور زیربنایی و اساسی مدیران شهرستان باید با همراهی و راهبری فرماندار با بومی کردن الویت نخست کشور نسبت به چگونگی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد شهرستانی با کم کردن گردنه‌های اداری، حذف کاغذ بازی متعارف تدبیر کنند زیرا اکنون مدیریت انقلابی و جهادی از الزامات این مقطع کشور و شهرستان است.

این مسؤول یادآورشد: فرماندار باید با گرفتن برنامه از دستگاه‌های دارای مسؤولیت در تحقق شعار سال به‌صورت زمان‌بندی بر برنامه‌ها نظارت کند همانگونه که در سطح ملی وزارتخانه‌های ذیربط برای برنامه‌های ابلاغی طرح و پروژه تعریف کرده و باید این رویه در شهرستان محقق شده و در پایان سال با ارائه آمار دقیق و مستند قابل اندازه‌گیری باشد.

وی اضافه کرد: مدیران همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان باید رعایت حال مردم و تکریم ارباب رجوع را مدنظر داشته و با ایجاد فضای میدانی و حضور در بین مردم و محیط‌های شهری و روستایی پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

موسوی تاکیدکرد: سطح گلایه در بعضی از حوزه‌ها به حدی رسیده که احساس نگرانی می‌شود و این برازنده ادارات در طراز نظام اسلامی و این مردم نیست و فرماندار شهرستان در برنامه‌ریزی‌ها بعضی از عرصه‌های در حد هشدار شهرستان را شناسایی و برای آن راه حل پیشگیرانه ارائه کنند.

 وی ادامه داد: عرصه‌هایی همچون آب و برق، اشتغال، بیکاری‌های زائدالوصف، ناهنجاری‌های اجتماعی، بهداشت و درمان باید در دستور کار ادارات شهرستان قرار گیرد و نباید با حذف کردن‌های جهت‌دار خدایی ناکرده به یک رویه تبدیل و به بهانه مسائل خطی و جناحی نیروهای شایسته و ارزشی حذف و میدان به تازه واردهای امتحان پس نداده سپرده شود.

امام جمعه محمودآباد عنوان کرد: اگر چنین اتفاقی بیفتد قطعا مورد اعتراض بوده و در صورت میدان‌گیری این نحو از اقدامات بر طبق وظیفه شرعی و انقلابی به ناگزیر در سایه دلسوزی مدیران،کار به تشویش افکار عمومی می‌انجامد که زیبنده شهرستان ما و کل کشور نیست.

موسوی درباره شیطنت آمریکا درباره برجام بیان کرد: شیطنت‌های آمریکایی‌ها برای خروج از برجام و حضور نماینده ترامپ در آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای و اعتراض وزیر امور خارجه حاکی از شیطنت‌های نهان و آشکار آمریکایی‌ها دارد که قطعا آمریکا هیچ نقطه کوری را پیدا نخواهد کرد که با آن دیگر کشورهای 1+5 را در توطئه خودش همراه سازد و این بار جزء خفت و خواری چیز دیگری برای آنها نخواهد بود.

این مسؤول درباره اوضاع منطقه اظهار کرد: در آستانه آزادی تلعفر عراق هستیم و این یعنی روزهای پایانی عمر داعش در عراق و زنگ نابودی آنها به صدا در آمده و در تلعفر به گفته خودشان بعد از موصل پایتخت داعش بوده که در آستانه سقوط کامل و آزادی توسط نیروهای عراقی است و این آغاز راه است که انشاالله با نابودی داعش در عراق به سمت سوریه نیز بینجامد و طومار عمرشان به پایان برسد.

موسوی در پایان گفت: با توجه به فصل گرما و مشکلاتی که بعضی از دام‌ها دارند در ایام عید قربان دقت نظر بهداشتی را داشته باشید و به توصیه‌های بهداشتی دام‌پزشکی توجه کرده و دام‌ها را از مراکز مجاز خریده و در هنگام ذبح و بعد از ذبح و حین مصرف مراعات مسائل بهداشتی را داشته باشید تا به بیماری‌های خطرناک شایعه شده این روزها نشوید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها