جراح امام خمینی (ره)، به عنوان رئیس سازمان نظام پزشکی کشور انتخاب شد.
کد خبر: ۸۹۰۷۸۵۲
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، ایرج فاضل - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت اول اکبر هاشمی رفسنجانی و جراح امام خمینی (ره)؛ در رای گیری انتخاب رئیس و اعضاء شورای عالی نظام پزشکی دوره جدید به عنوان  رئیس سازمان نظام پزشکی کشور به مدت چهار سال برگزیده شد.

همچنین در این راستا سید حسن هاشمی - وزیر بهداشت در پیامی انتخاب رئیس و اعضاء شورای عالی نظام پزشکی را تبریک گفت.

به گزارش وزارت بهداشت، متن پیام دکتر هاشمی به شرح زیر است: انتخابات تعیین اعضای شورای عالی و رییس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران، امروز در فضایی صمیمانه برگزار شد.

خوشبختانه افراد شاخصی از سوی نمایندگان نظام پزشکی شهرستان‎ها برگزیده شدند و افتخار می‌کنیم شخصیت ارجمندی چون دکتر فاضل نیز در راس این سازمان قرار گرفتند

این انتخاب ارزشمند را به وی و اعضای شورای عالی تبریک می‌گویم و امیدوارم هرچه سریعتر نتایج نهایی انتخابات اعلام شود تا این عزیزان بتوانند فعالیت خود را آغاز کنند و با عنایت پروردگار، در انجام رسالتی که برعهده دارند، موفق باشند؛ طبیعی است که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم در چارچوب قانون نهایت همکاری را با سازمان نظام پزشکی خواهد داشت
 
دکتر سید حسن هاشمی - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

به گزارش تسنیم، دکتر ایرج فاضل؛ فوق تخصص جراحی عروق و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است. پیش از این نیز دکتر علیرضا زالی به مدت چهار سال سکان ریاست سازمان نظام پزشکی کشور را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات