شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو برای مسئولان

امام جمعه یاسوج گفت:شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو برای مسئولان در زمینه خدمت به مردم هستند.
کد خبر: ۸۹۰۷۷۵۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵
خطیب جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این شهر باشهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو برای مسئولان گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، به انفجار دفتر نخست وزیری توسط منافقان و شهادت محمدعلی رجایی رئیس جمهور مردمی و مکتبی و نخست وزیر ایشان شهید محمد جواد باهنر اشاره کرد و گفت:این دو شهید دو یار دیرین امام و انقلاب با خصایص علم و تقوی و مردمداری بودند که بهترین الگو برای مسئولان کشور و استان در جهت خدمت به مردم هستند و باید از آن‌ها تاسی بگیرند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی به جنایات وحشیانه و غیرانسانی منافقان و گروهک‌های تکفیری صهیونیستی داعش و امثال آن در تحت لوای مثلث شوم و جنایتکار آمریکا، اسرائیل و عربستان در منطقه خاورمیانه و دیگر مناطق جهان اشاره کرد و افزود:آمریکا با حمایت از جنایات این گروهک‌های تروریستی به دروغ ادعای حمایت از حقوق بشر را دارد و با تشکیل ائتلاف ضد داعش به جای این گروهک تروریستی زیرساخت‌های سوریه، مردم بی گناه و نیرو‌های مردمی و ارتش آاین کشور را را بمباران می‌کند.
امام جمعه یاسوج با بیان اینکه آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد برای مردم ایران نبوده و نخواهد بود ادامه داد: مردم ایران اسلامی بدانید آمریکا جزء به منافع خودش برای هیچ کسی دلسوزی نمی‌کند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شهید مدافع حرم محسن حججی اشاره و آن را حجت خدا برشمرد و اضافه کرد:این پاسدار شهید فداکار پرورش یافته مکتب انسان ساز و سنگر ایمان و عبادت، مسجد بود که همانند سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) جان خودش را در راه اسلام فدا کرد.
خطیب جمعه یاسوج موسم حج و اعزام حجاج ایرانی به سرزمین وحی را یادآور شد و گفت: موسم حج میعادگاه وحدت مسلمانان جهان و عاملی برای تقویت دین مبین اسلام است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر انقلاب اشاره کرد و از مسئولان خواست تا بیشتر به فکر خدمت به مردم محروم استان باشند و از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
امام جمعه یاسوج همچنین با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام محمد باقر افزود: آن امام همام با پرورش و تربیت شاگردان ممتاز در مکتبش خدمات ارزنده‌ای برای حفظ دین اسلام انجام داده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار