امام جمعه سورشجان گفت: درخواست مردو از دولت این است که از سیاست‌زدگی کناره‌گیری کند و حل مشکلات مردم را در اولویت قرار دهد.
کد خبر: ۸۹۰۷۷۴۱
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی خسروی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سورشجان با اشاره به حدیثی از پیامبر(صل الله علیه  و آله و سلم) پیرامون اهمیت مسجد، اظهار کرد: این تاکید ائمه علیهم‌السلام است که هر کس مسجدی را ولو به اندازه لانه گنجشکی بنا کند، خداوند برای او در بهشت خانه‌ای بنا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مسجد مهمترین مرکز تصمیم‌سازی و جهت‌دهی فرهنگی برای مسلمانان است، ادامه داد: لازم است جایگاه مسجد به طور ویژه مورد توجه قرار بگیرد؛ به خصوص ساخت و بنای مساجد در جاهایی که مسجد نیست و در عین حال تراکم جمعیت وجود دارد باید در دستور کار مسؤولان و مردم قرار گیرد.  

امام جمعه سورشجان ضمن تبریک هفته دولت، تصریح کرد: نتیجه تخصص‌گرائی و تعهدمحوری دولت شهید رجائی، کارآمدی بالا در بازه زمانی بسیار کوتاه بود که در نهایت نماد دولت انقلابی و اسلامی شد.

وی با بیان اینکه این درخواست که دولت از سیاست‌زدگی کناره‌گیری کند و حل مشکلات مردم را در اولویت قرار دهد، توضیح داد: امروز دیگر هیچ بهانه‌ای برای رشد و شکوفائی اقتصادی نیست چون دولت سابق همین دولت بوده است، مجلس هم کاملاً هماهنگ و همراه با دولت است و بر اساس ادعای دولتمردان محترم برجام هم به ثمر نشسته است پس ما باید شاهد رشد جهشی در اقتصاد و حل شدن مسئله بیکاری باشیم؛ مردم بی‌صبرانه منتظر تحقق وعده‌های دولتمردان هستند.

خسروی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس محترم باید وظیفه نظارتی خودش را به بهترین وجه انجام دهد و مواظب باشد مجادلات جدی تخصصی و علمی با دولت جای خودش را با گعده‌های دوستانه و پارتی‌های شبانه عوض نکند، اگر مجلس در وظیفه نظارتی خود کوتاهی کند، نتیجه‌اش کم‌کاری و توجیه‌گری دولت خواهد شد.

خطیب نماز جمعه سورشجان با یادآوری شهادت مظلومانه زائران خانه خدا به دست مأموران آل سعود در سال 1366، گفت: یکی از رذیلانه‌ترین صحنه‌های تاریخ بشریت، حمله به ضیوف‌الرحمانی بود که آنها هیچ انگیزه‌ای جز عبادت خداوند متعال نداشتند؛ به نظر می‌رسد مهمترین و اصلی‌ترین انگیزه آل سعود اثبات مزدوری و نوکری خود برای اربابان آمریکائی و صهیونیستی بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش لاران ضمن تسلیت ایام شهادت امام محمد باقر(علیه السلام) و شهادت مسلم بن عقیل، در بیان جایگاه این بزرگواران توضیح داد: امام محمد باقر(علیه السلام) وارث همه رنج‌ها و محنت‌های کربلا بود که توانست معارف بلند عاشورا را به جامعه بشریت منتقل کند؛ او باقرالعلوم بود که با گشودن باب علوم به روی مسلمانان توانست آنها را از جهل و غفلت نجات دهد و مانع تکرار واقعه کربلا شود.

ارسال نظرات