سلیمانی دشتکی با اذعان بر اینکه چهارمحال و بختیاری در اشتغال دچار مشکل است، بیان داشت: در سال‌های گذشته فعالیت‌های زیادی برای رفع مشکل بیکاری در استان انجام گرفته است.
کد خبر: ۸۹۰۷۷۳۸
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز در سخنان خود پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که به مناسبت آغاز هفته دولت انجام گرفت، اظهار کرد: اگرچه امروز آغاز گرامیداشت هفته دولت است اما دولتمردان همه روزه باید پاسخگوی مردم باشند به همین دلیل 12 تن از مدیران کل ادارات امروز از ساعت اولیه صبح در مصلی حضور داشته و از نزدیک به مشکلات مردم رسیدگی کردند.

وی با اشاره به اینکه اگر خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران را در یک کفه ترازو و اشکالات و کاستی‌ها را در کفه دیگر قرار دهیم قطعاً قسمت خدمات بسیار سنگین‌تر خواهد بود، افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تنها 20 کیلومتر راه آسفالته در چهارمحال و بختیاری وجود داشت، از نظر بهداشت و درمان در رده پایینی بودیم و سراسر کشور پر بود از پزشکان خارجی، آزادی‌های مدنی و اجتماعی وجود نداشت و...

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه وجاهت اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران آزادی، استقلال، جمهوریت و اسلامیت است، ادامه داد: در این استان اجازه ندادیم کوچک‌ترین برخوردی با مخالفان و منتقدان شود و اگر مدیری یا دستگاهی از رسانه‌ای شکایت کرد اصرار کردیم تا از شکایت خود دست بکشد.

سلیمانی دشتکی با تأکید بر اینکه تنها نظامی که از سیطره بلوک شرق و غرب نجات یافت و تصمیمات درون آن اتخاذ می‌شوند جمهوری اسلامی ایران است، عنوان داشت: در حال حاضر عربستان که باید خادم‌الحرمین باشد یا دیگر کشورهای حاشیه خلیج‌فارس سرسپرده آمریکا هستند ولی ایران با قدرت بیان می‌کند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هر جایی که نهضت آزادی‌بخش و مبارزه با استکبار وجود دارد ردپای ایران دیده می‌شود و مشخصات منحصر بفردی چون آزادی، جمهوریت، اسلامیت و... که شعارهای انقلاب بودند همچنان در کشور وجود دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه بیان داشت: دولت یازدهم وارث فشارهای گسترده و تحریم‌ها از خارج از کشور بود تا جایی که برای تأمین داروهای موردنیاز بیماران صعب‌العلاج نیز مستأصل بودیم و دشمن می‌خواست از درون مردم را ناراضی کند اما مردم ایران مثل همیشه ایستادگی کردند.

سلیمانی دشتکی به مذاکرات دولت یازدهم زیر نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی با کشورهای 1+5 و منزوی شدن آمریکا و رژیم صهیونیستی اشاره و تأکید کرد: در مراسم تحلیف ریاست جمهوری 110 کشور از سراسر دنیا حضور داشتند که نشان از نفوذ ایران دارد درحالی‌که دنیا قصد منزوی کردن ایران را داشت.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در مسائل سیاسی و امنیتی پیشرفت زیادی داشته خصوصاً درزمینهٔ انتخابات چراکه در برخی حوزه‌ها علاوه بر درگیری، بازداشت، مشارکت بالای 100 درصد و... حتی شاهد قتل نیز بودیم، گفت: بحران‌های زیادی در استان داشتیم که هم‌اکنون از طریق حقوقی و قانونی پیگیری می‌شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه برگزاری کنگره شهدا، احداث زائرسرای استان در مشهد، تکمیل فرهنگسرای شهرکرد، تشکیل جلسات متعدد با اقشار و احزاب، 170 سفر استانی و کاری به همراه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و... از دیگر اقداماتی است که طی دولت یازدهم در استان انجام شد.

سلیمانی دشتکی با اذعان بر اینکه چهارمحال و بختیاری در اشتغال دچار مشکل است، بیان داشت: اما طی سه سال گذشته 45 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شد، در بخش صنعت افتتاحیه‌های مهمی صورت گرفت که ازجمله آن می‌توان به افتتاح بزرگ‌ترین کارخانه ورق گالوانیزه، تولید چادر مشکی، فولاد سفیددشت و... اشاره کرد.

ارسال نظرات