خبرهای داغ:
امام جمعه موقت مراغه:

هفته دولت، فرصتی برای تبیین خدمات نظام اسلامی

امام جمعه موقت مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: هفته دولت، فرصتی برای تبیین خدمات نظام اسلامی برای آحاد ملت ایران در طول سال های اخیر است.
کد خبر: ۸۹۰۷۷۳۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمید محمدی راد افزود: بیان و به تصویر کشیدن خدمات دستگاه ها و نهادها برای آحاد مردم توسط دولتمردان و مسئولان اجرایی کشور ضروری است.
وی ادامه داد: خدمات انجام شده توسط دولت و مسئولان برای مردم همه به برکت خون شهدا، نظام اسلامی و در سایه منویات رهبری و ولایت فقیه انجام شده است.
وی اضافه کرد: امید است با تلاش های متعهدانه و فارغ از جناح بندی های مسئولان کشوری، در راستای عمل به وعده ها و خدتمگزاری صادقانه مشکلات جامعه و مردم به زودی مرتفع شود.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به آغاز به کار دولت دوازدهم گفت: رای قاطع نمایندگان ملت در مجلس به بیشتر وزرا و کابینه دولت دوازدهم نمونه بارزی از وجود وحدت و همدلی بین دولت و مجلس است.
حجت الاسلام محمدی راد با تاکید بر لزوم رعایت حقوق متقابل دولت و ملت در قبال هم افزود: در صورت رعایت این امر، حقوق عمومی جامعه مقدم شمرده شده و بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
وی ادامه داد: دولت نیز باید به وعده های ود در قبال مردم عمل کرده و در راه رفع دغدغه های مردم به ویژه در مسئله معیشت و اقتصاد جامعه اهتمام کند.
وی با اشاره به فرارسیدن روز عرفه اضافه کرد: این روز فرصت مناسبی برای ارتباط با خداوند بوده و یادآور شهادت اولین سفیر امام حسین (ع) در کوفه بوده که الگویی برای امت اسلامی در زمینه ایستادگی در برابر ظلم و جور بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها