خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید با هدف خدمت به مردم و ایجاد اتحاد میان اقوام مختلف جامعه، مسائل را دنبال و در انتخاب شهردار معیار و شاخصه‌های اسلامی را در نظر داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۰۷۶۹۸
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰

 آیت‌الله محسن حیدری امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان تبریک آغاز به کار دولت دوازدهم، اظهار کرد: ما از نمایندگان مردم استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی که از منافع استان به خوبی دفاع کردند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید با هدف خدمت به مردم و ایجاد اتحاد میان اقوام مختلف جامعه، مسائل را دنبال و در انتخاب شهردار معیار و شاخصه‌های اسلامی را در نظر داشته باشند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: هفته دولت به برکت خون شهیدان رجایی و باهنر نامگذاری شده و نسل جدید ما باید با جنایت‌های منافقان آشنا شوند.

وی افزود: اکنون داعش هر جنایتی را انجام دهد،  در زمان انقلاب اسلامی منافقان چندین برابر آن را انجام داده بودند و بر همین اساس لازم است که جوانان و نوجوانان ما با داعشیان و منافقان به عنوان دو گروه تروریستی آشنا شوند.

حیدری اظهار کرد: وزرات نفت برای تثبیت ۲۰۰ هزار هتکار شن روان، متعهد به تخصیص اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال شده است، اما از این مبلغ تاکون فقط یک هزار میلیارد ریال اختصاص داده است.

وی ادامه داد: دولت در سال گذشته به دنبال ایجاد پدیده ریزگردها در استان خوزستان طرح کاشت نهال را پیشنهاد داد، در حالی که این طرح برای مقابله با ریزگردها نامناسب است و ما حل آب استان را به جای کاشت نهال توصیه می‌کنیم.

امام جمعه موقت اهواز گفت: مجوز برای آبیاری نهال‌های کاشته شده داده نشده است، درخواست ما اختصاص ۲۰ متر مکعب بر ثانیه آب کارون به این طرح‌ها است تا نهال‌های کاشته شده، خشک نشوند.

وی افزود: درختان کهور غیر مثمر هستند، توصیه ما به مسؤولان وزارت جهاد کشاورزی این است که در کنار این درختان، درختانی چون انگور کاشته شود تا کشاورزان و اهالی مناطق از ثمرات آن بهره ببرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها