امام جمعه مهربان:

مسئولان فرصت خدمت را مغتنم بدانند

امام جمعه مهربان در خطبه های نمازجمعه این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با اشاره به آغاز کار دولت و شوراها، اظهارداشت: دولتمردان، مسئولان و شوراها تا می توانند باید از این فرصت خدمت استفاده کنند چراکه بنا به فرموده علی(ع) فرصت ها مثل ابر می گذرند و آنچه می ماند قضاوت مردم است.
کد خبر: ۸۹۰۷۶۹۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن مرسلی افزود: دولتمردان مشکلات اقتصادی و همچنین تولید و اشتغال را حل کنند و مسئولان مناطق دنبال رفع کم و کاستی ها و پی گیری جدی مطالبات مردمی باشند که کتاسفانه تاکنون وعده مسئولان برای رفع مشکلات منطقه تحقق پیدا نکرده است.

وی ادامه داد: مردم از سیاسی بازی و سیاسی کاری خسته شده اند وزراء و شوراها گره گشای مشکلات مردم باشند به حاشیه ها توجه نکنند  و باو حدت و همدلی برای آبادانی کشور و شهرها و روستاها کار کنند چراکه حل معضلات اجتماعی امروز نیازمند بیشتر وحدت مسئولان در بین خودشان و مردم است .

حجت الاسلام مرسلی بیان کرد: این وعده الهی است که اگر برای خدا کار و تلاش کردید خداوند راه را برای شما باز خواهد کرد و مشکلات را انشاالله حل می کند بنابراین لازم است پی گیری جدی مشکلات شبکه بهداشت و درمان مهربان که از نزدیک مشکلات این مرکز مشاهده شده و سلامت مردم منطقه در گرو آن است، از مسئول شبکه بهداشت شهرستان سراب می خواهیم که پی گیر مشکلات درمانی و نیروی انسانی را در این مزکز باشند.

امام جمعه مهربان در ادامه ضمن تبریک روز کارمند گفت: 4 شهریور روز کارمند نامگذاری شده است این روز را به این کارمندان زحمت کش که در ادارات و نهادها ی مختلف زحمت می کشند تبریک و خداقوت می گوییم و لازم است کارمندان کار را برای خدا انجام دهند و با انگیزه کامل در سرکار حاضر شوند و تا جایی که می توانند به ارباب رجوع خود احترام و ارزش قائل شوند که اگر مشکل کسی را حل کنند خداوند به کار و زندگی شان رحمت و برکت می دهد.

حجت الاسلام مرسلی در ادامه با اشاره به وضعیت و شرایط جهانی حج امسال یادآور شد: دنیا به ملت ایران با عزت و عظمت نگاه می کند حجاج ایرانی باید طوری رفتار کنند که برای عالم تشیع ولایت و نظام جمهوری اسلامی مایه شرف و افتخار باشند .

وی اضافه کرد: آل سعود عامل تفرقه در بین مسلمانان و منطقه است و امروز به وسیله وهابیت تبلیغات منفی علیه شیعه  و علیه کشورمان ایران را به اوج رسانیده اند و تمام دوربین ها به سمت حجاج ایرانی است تا بتوانند از آن ها نقطه منفی بگیرند.

امام جمعه مهربان شهادت امام محمد باقر(ع) و حضرت مسلم بن عقیل سفیر امام حسین(ع) را تسلیت گفت و از همه جوانان خواست در انجام دعای عرفه اهتمام بیشتر داشته باشند و از این فرصت کمال استفاده را ببرند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار