پیروزی محبی مقابل نایب قهرمان المپیک/شکست اطری و احسان پور در دور دوم

نمایندگان ایران در اوزان ۵۷ و ۶۱ کیلوگرم در دورم دوم مقابل حریفان خود شکست خوردند اما محبی دیگر نماینده ایران در وزن ۱۲۵ کیلو گرم در دور دوم به پیروزی رسید.
کد خبر: ۸۹۰۷۶۸۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسابقات چهار وزن اول رقابت‌های کشتی آزاد قهرمان جهان از ظهر امروز (به وقت ایران) در پاریس فرانسه آغاز شده است که نمایندگان کشورمان در اوزان 57، 61، 86 و 125 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته‌اند.

* نتایج آزادکاران کشورمان در 4 وزن اول به شرح زیر است:

* شکست اطری مقابل نماینده آمریکا

در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در اور اول با نتیجه 6 بر یک از مقابل زهیر اِل اوراکی از فرانسه به برتری دست یافت، اما در دور بعد با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب توماس گیلمان، دارنده مدال برنز جوانان جهان از آمریکا شد. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا برای کسب مدال برنز در گروه بازنده‌ها تلاش کند.

*شکست احسان‌پور در دور دوم

در وزن 61 کیلوگرم که 31 نفر وزن کشی کرده‌اند، بهنام احسان‌پور در دور اول با نتیجه 5 بر 3 مقابل هان سونگ کیم، نایب قهرمان سال 2017 آسیا از کره شمالی به پیروزی رسید، اما در دور دوم با نتیجه 7 بر 2 مغلوب یولیس بونه رودریگوئز، دارنده مدال برنز جهان و نفر پنجم المپیک از کوبا شد. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد.

در گروه احسان‌پور حاجی علی‌یف، قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان، دولت نیازبیکوف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان حضور دارند.

* شروع طوفانی یزدانی در پاریس

در وزن 86 کیلوگرم که 34 نفر حضور دارند حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور بعد با نتیجه 12 بر 2 مقابل عظمت دولت بیکوف، نایب قهرمان آسیا از قزاقستان به پیروزی رسید. وی در دور سوم با پیتر یانولوف، دارنده مدال نقره بازی‌های اروپایی از مولداوی کشتی می‌گیرد.

در گروه یزدانی سلیم یاشار، دارنده مدال نقره المپیک و جهان از ترکیه، الکساندر گوتسیف، دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان و ولادیسلاو والیف، دارنده مدال طلای جوانان جهان از روسیه حضور دارند.

* برتری محبی مقابل نایب قهرمان المپیک ریو

در وزن 125 کیلوگرم یدالله محبی در دور اول با نتیجه 3 بر 2 از سد داوید مودزمانشویلی (گرجستانی الاصل) نایب قهرمان المپیک 2012 و برنز جهان از ازبکستان گذشت. وی در دور بعد نیز با نتیجه 6 بر 2 مقابل آلن زاسایف، نایب قهرمان جهان و المپیک ریو از اوکراین به پیروزی رسید؛ در این وزن 24 نفر حضور دارند.

در گروه محبی طاها آکگول، قهرمان المپیک و جهان از ترکیه و لوان بریانیدزه، دارنده مدال برنز جهان از ارمنستان حضور دارند.

ارسال نظرات