سخنگوی وزارت خارجه به حاکمان بحرین توصیه کرد سرکوب، شکنجه و تلاش برای منحرف کردن اعتراضات مسالمت جویانه مردم، همچنین روش‌های شکست خورده امنیتی و استمداد از نیروهای نظامی بیگانه را به کناری نهاده و...
کد خبر: ۸۹۰۷۶۷۱
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد ادعای جدید وزارت کشور بحرین در مورد مداخله و ارتباط نهادهای کشورمان در  مشکلات  داخلی آن کشور، تمامی این اظهارات را بی اساس و مضحک دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه مروج خشونت و اقدامات بی ثبات کننده در کشورهای همسایه از جمله بحرین نبوده است.

قاسمی افزود: همزمان با افشاگری سازمان‌های حقوق بشری پیرامون وجود شکنجه گسترده علیه زندانیان سیاسی در زندانهای بحرین، بار دیگر دولت بحرین به فرافکنی و ادعاهای ناروا، دروغ و غیر قابل اثبات روی آورده است.

 قاسمی به حاکمان بحرین توصیه کرد سرکوب، شکنجه و تلاش برای منحرف کردن اعتراضات مسالمت جویانه مردم بحرین، همچنین روش‌های شکست خورده امنیتی و استمداد از نیروهای نظامی و امنیتی بیگانه را به کناری نهاده و اختلافات با قاطبه مردم معترض خود را از طریق گفت‌وگو، تعامل و روش‌های مدنی و آشتی جویانه حل و فصل کند.

ارسال نظرات