خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه:

ماندگاری یاد شهدا در سایه ولایت فقیه است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه در آیین غبار روبی مزار شهدای این شهرستان با اشاره به جایگاه معنوی شهدا گفت: امروز ماندگاری یاد شهدا در سایه رهبری و ولایت فقیه محقق شده و این امر باید مورد توجه آحاد مردم و مسئولان قرار گیرد.
کد خبر: ۸۹۰۷۶۵۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام فریدون مطهری افزود: تبعیت از منویات و سخنان رهبری به عنوان خلف بر حق امام عصر (عج) مانند رهنمودهای ائمه معصومین (ع) برای مردم و مسئولان خدمتگزار واجب و ضروری است.

وی با اشاره به وجود امینت پایدار در کشور اضافه کرد: این امنیت به واسطه مجاهدت ملت، خون پاک شهدا و ولایتمداری آحاد مردم به وجود آمده است.

حجت الاسلام مطهری اظهارداشت: این آرامش موجود به برکت جوانانی است که در راه اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی خون خود را نثار نهال نظام اسلامی کردند که نمونه بارز این شهدا، شهیدان رجایی و باهنر است.

وی با تاکید بر لزوم توجه آحاد مسئولان و مدیران به مسائل فرهنگی تاکید کرد: توجه به مسائل و مشکلات فرهنگی به عنوان زیربنای توسعه اجتماعی و حتی عمرانی در جامعه بسیار حیاتی و ضروری است.

در آیین غبارروبی مزار شهدا در نخستین روز هفته دولت مسئولان و مردم مراغه با نثار گل و فاتحه، با شهدای دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها