با حضور معاون رئیس جمهور از ۱۸ دستگاه برتر اداری کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۵ تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۰۷۶۵۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
در جشنواره ی شهید رجایی استان که با هدف معرفی دستگاههای برترتجلیل از 18 دستگاه برتر اداری استان اداری در یاسوج برگزار شد، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی کشور گفت: با ابلاغ رئیس جمهور حضور زنان در حوزه ی مدیریتی تا پایان دولت دوازدهم 30درصد افزایش می یابد.
آقای انصاری با بیان ضرورت بالا بردن معیار ارزیابی ادارات و اشاعه ی کار خوب افزود: باید با در نظر گرفتن شیوه های مدیریتی آن را با مدیریت بین المللی وشیوه های حاکمیتی بر مدیریت کشورهای توسعه یافته قیاس کرد و اصولاً ارزیابی های درونی برای رسیدن به مرزهای تحول مدیریتی ناکارآمد است و به همین دلیل باید پذیرفت که با سطح مدیریت جهانی فاصله داریم.
رئیس سازمان اداری استخدامی کشور مقابله با فساد در کنار بکارگیری شیوه های صحیح مدیریتی را عامل ارتقاء سلامت در نظام اداری دانست و گفت: باید در تدوین شیوه های جدید با تعریفی درست از دولت و مدیریت به تامین حقوق شهروندان برای افزایش امید و رضایتمندی عمومی همت کرد.
انصاری شهیدان رجایی و باهنر را دو الگوی ماندگار برای خدمت صادقانه به مردم دانست و برتاسی گرفتن از این دو شهید بزرگوار برای اصلاح شیوه های مدیریتی تاکید کرد.
وی جوان گرایی در مدیریت کشور را یاد آور شد و گفت: تا پایان برنامه ی ششم توسعه باید سن مدیریت در کشور 8 سال کاهش داده شود.
در این آیین استاندار هم با بیان اینکه برخی مطالبات نظیر پاداش مناطق محروم کارکنان ادارات کهگیلویه و بویر احمد پرداخت نشده است خواستار اقدام دولت برای رسیدگی زود هنگام در این خصوص شد.
موسی خادمی داشتن نظام مدیریتی هوشمند برای تحقق اهداف و برنامه ها را یاد آور شد و افزود: اصلاح در ساختار کلی مدیریتی باعث رونق در زیر بخشها می شود.
غلام محمد زارعی نماینده ی مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی هم مدیریت کارآمد را برای پاسخ به مردم یک ضرورت دانست و با بیان اینکه آسیب شناسی در فرایند ارزیابی باید بر داده های علمی مبتنی باشد گفت:توجه مدیران به چشم اندازها و اهداف نظام بسیار مهم است به همین منظور باید علاوه بر تدابیر مدیریتی در تامین نیاز و اهداف سازمانی به رضایتمندی مردم نیز توجه کرد.
در این آیین نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هم با بیان اینکه شاخصهای ارزیابی این دوره عمومی،اختصاصی، توجه به اهداف اقتصاد مقاومتی،اشتغال و سرمایه گذاری و اعطای تسهیلات بانکها و موسسات به متقاضیان بوده گفت: 18 دستگاه اداری، بانک، شرکت و موسسات با رعایت شاخصهای تعریف شده به عنوان برگزیده انتخاب شدند.
وی افزود: در بخش زیربنایی و تولید، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و در حوزه عمومی اجتماعی و قضایی، اداره کل امور اقتصادی و دارایی و در بخش شرکت ها بانکها و بیمه ها، شرکت آب و فاضلاب شهری استان به عنوان دستگاه برتر برگزیده شدند.
نوروزی اضافه کرد: در حوزه علمی و فرهنگی و آموزشی؛ اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و در بخش حمایتی سلامت و بهداشت؛ بیمه سلامت استان، در در شاخص های عمومی؛ شرکت سهامی آب منطقه ای استان ، منابع طبیعی و آبخیزداری و دامپزشکی، در شاخص های اختصاصی هم اداره کل بهزیستی، اداره کل مالیاتی و امور عشایری، در حوزه اقتصاد مقاومتی و اشتغال و سرمایه گذاری سازمان جهادکشاورزی، آموزش و پرورش، شرکت توزیع نیروی برق استان و کمیته امداد امام خمینی ( ره ) همچنین موسسات و بانکهایی که به رونق تولید و اشتغال و سرمایه گذاری استان کمک کردند شامل بانک کشاورزی، بانک صنعت و معدن و بانک کارآفرینی و امید برگزیده اعلام شدند.
ارسال نظرات