مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:

وظیفه ذاتی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تقویت بُعد معنوی کارکنان است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: وظیفه ذاتی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تقویت بُعد معنوی کارکنان است و برای این منظور ارتقای بینش عقیدتی و سیاسی کارکنان از وظایف مهم و خطیر حوزه نمایندگی است.
کد خبر: ۸۹۰۷۶۰۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، از خنداب؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج خنداب وظیفه ذاتی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه را تقویت بُعد معنوی کارکنان دانست و گفت: ارتقای بینش عقیدتی و سیاسی کارکنان از وظایف مهم و خطیر حوزه نمایندگی است.

وی افزود: مسئولیت خطیر تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در مجموعه سپاه و بسیج، به منظور تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب که می‌فرماید: «مسأله فرهنگ و تعلیم و تربیت، مسأله اول در نظام ماست» را عهده‌دار است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: علت اصلی دشمنی دشمنان با اصل انقلاب به لحاظ نقش گسترده‌ای است که انقلاب در قطع دست مستکبران و استعمارگران از دسترسی و تجاوز آنان به سرزمین ایران و اموال و سرمایه‌های کشورمان داشته است.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد خاطرنشان کرد: سپاه به عنوان بازوی قوی انقلاب در تمامی عرصه‌ها در برابر دشمنان در صف مقدم ایستاده و خواهد ایستاد.

گفتنی است حجت‌الاسلام حسین منصوری به عنوان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خنداب معارفه و از زحمات حجت‌السلام مرتضی ستوده در مدت فعالیت تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات