دوره آموزشی ارتقاء عادی به فعال حوزه بسیج خواهران حضرت زینب(س) ناحیه مقاومت بسیج ساوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۷۶۰۴
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، از ساوه؛ دوره آموزشی ارتقاء عادی به فعال حوزه بسیج خواهران حضرت زینب(س) ناحیه مقاومت بسیج ساوه در سالن اجتماعات شهدای گمنام این ناحیه مقاومت برگزار شد.

منیره کاظمی فرمانده حوزه حضرت زینب( س) بیان کرد: دوره آموزشی ارتقا عضویت عادی به فعال خواهران بسیجی از سال 95 با حضور در حلقات صالحین شروع شد و سپس در یکم شهریور 96 به کار خود پایان داد و 115 نفر از خواهران به عضویت فعال بسیج تبدیل عضویت شدند.

وی افزود: این دوره که با هدف آشنایی بسیجیان با بسیج  و جایگاه آن در جامعه اسلامی برگزار شد، پیرامون مباحثی از قبیل آشنایی با بسیج، جایگاه ولایت فقیه، شرح شجره طیبه صالحین، جایگاه زن در جامعه اسلامی، آشنایی با فضای مجازی و تهدیدات آن و پدافند غیرعامل با حضور اساتید پرداخته شد.

کاظمی بیان کرد: از آنجایی که زنان جایگاه ویژه و قابل چشمگیری در جهان به خود اختصاص داده‌اند باید  پرچمداران مقابله با جنگ نرم در خانواده و جامعه نیز باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: عطرافشانی و گلباران مزار شهدای مدافع حرم، زیارت امامزاده سید اسحاق(ع)،کمک هزینه و اعزام سه نفر از خواهران به مشهد مقدس به قید قرعه از دیگر برنامه های این دوره بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات