مؤيدي زاده فرماندار سرخه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۳۶ پروژه در این شهرستان طی هفته دولت گفت:در شهرستان ۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ هزار و۳۰۶ میلیون ریال قابل‌افتتاح و بهره‌برداری است.
کد خبر: ۸۹۰۷۶۰۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، علي مؤيدي زاده فرماندار سرخه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت ضمن اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۳۶ پروژه در این شهرستان طی هفته دولت خبر داد و گفت:در شهرستان ۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ هزار و۳۰۶ میلیون ریال قابل‌افتتاح و بهره‌برداری و ۲ پروژه برای کلنگ‌زنی آماده‌ شده است که مهمترین آن کلنگ زنی ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان سرخه است كه برای ایجاد این پروژه ها ۱۳ میلیارد و ۳۰۶ میلیون ریال هزینه شده است.

وی بيان داشت: از پروژه هاي قابل افتتاح در اين هفته، بیشترین پروژه متعلق به شهرداری سرخه است که اعتباری برابر با چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال را به خود اختصاص داده و توسط استاندار به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار سرخه با اشاره به پروژه هاي دستگاه های اجرایی در این شهرستان، گفت: اداره منابع طبيعي و آبخیزداری با دو طرح، شرکت توزیع برق با ۱۲ طرح، هلال احمر با یک طرح، بهزیستی یک طرح، اداره حمل و نقل و پایانه ها با یک طرح، شرکت شهرک های صنعتی سرخه دو طرح، آب وفاضلاب شهری با یک طرح، کانون پرورش فکری كودكان و نوجوانان با یک طرح، شرکت گاز با یک طرح، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با دو طرح، شهرداری با هفت پروژه و نوسازی و تجهیز و توسعه مدارس با یک طرح در زمره طرح های قابل افتتاح و بهره برداري و كلنگ زني هفته دولت در سرخه قرار دارند.

مویدی زاده با اشاره به میزان اعتبار پروژه های افتتاح شده در سال ۹۵ به میزان ۱۳۵ میلیارد و۴۸۵ میلیون ریال بوده است، افزود: دو پروژه تسهیلاتی نیز در این هفته به بهره برداری خواهد رسید که میزان اعتبار هزینه شده آن ۲۱ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال است و با افتتاح آن در سرخه برای ۱۹ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

فرماندار سرخه؛ گفت: برنامه ریزی و ترسیم چشم انداز برای آینده لازمه پیشرفت و ايجاد آرامش وامنيت کشور استو دولت تدبیر و امید از ابتدای آغاز به کارخود با وجود تمام مشکلات و چالش های اقتصادی به همراه دستگاه های اجرایی دست از تلاش برنداشته و با حداکثر توان به خدمت رسانی به مردم پرداختند که این مهم نیز در شهرستان سرخه به صورت مطلوبمورد توجه قرار گرفته است.

مویدی زاده با بيان اين مطلب كه؛ دستاوردهای دولت متعلق به تمامی آحاد مردم است و این خدمات و دستاوردهای شاخص دولت باید به اطلاع مردم برسد، ابرازداشت: مردم همواره پشتیبان قابل اعتماد و استوار برای نظام جمهوری اسلامی تا‌کنون بوده اند و در همین راستا تلاش شده تا پروژه های افتتاحی و قابل کلنگ زنی در هفته دولت در شهرستان سرخه با محوریت رفاه اجتماعی و رضایتمندی عموم مردم انجام گیرد و در ۴ سال عمر دولت تدبیر و امید بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان براي چنين پروژه هايي هزینه شده است.

فرماندار سرخه در پایان اذعان داشت: اطلاع رسانی دستاوردهای دولت و برپایی نمایشگاه هایی از خدمات دولت جمهوری اسلامی و ارائه گزارش عملکرد توسط مسئولان همواره باعث ایجاد امید، نشاط و وفاق ملی خواهد شد و در راستای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و تحکیم پایه های اقتدار کشور تاثیر گذار خواهد بود.و همچنين اين امر باعث وحدت مردم و اميدواري آنان به نظام مي شود. كهه اين امر خود پشتباني مردم را از نظام اسلامي به همراه دارد.

ارسال نظرات