خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز در دیدار با سرپرست شهرداری تبریز، هشت شاخص مهم را ضرورت مهم مدیریت های اجرایی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۰۷۵۲۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز،  حجت‌الاسلام‌ سیدمحمدعلی آل‌هاشم در این دیدار با تبریک انتخاب مهندس اسحقی به عنوان سرپرست شهرداری تبریز، خاطرنشان کرد: کار و خدمت برای مردم، حتی اگر به مدت یک روز یا یک هفته باشد، ارزشمند است؛ این مرحله، فرصت مهمی است که باید با بهترین کیفیت، صرف شهر و شهروندان شود.

وی با  برشمردن ویژگی‌های مهم خدمت در مسئولیت‌های شهری، خاطرنشان کرد:  عقیده خاص هر فرد در فضای کار و خدمت محترم است؛ مهم این است که از ورود مسایل سیاسی به محیط کار خودداری شود.

حجت‌الاسلام‌ آل‌هاشم مشورت‌پذیری را از شاخص های مهم مدیریتی خواند و افزود: افراد هر قدر هم توانمند باشند، نیازمند مشورت دیگران هستند؛ مشورت، موجب قاطعیت در تصمیم‌گیری خواهد شد؛ البته طبیعی است که نمیتوان به تمام نظرات اطرافیان عمل کرد.

وی با بیان این که سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد، به خصوص در نهاد بزرگی مانند شهرداری، حایز اهمیت است، گفت: محیط خدمت باید از افرادی که زمینه فساد دارند، دور باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان  با اشاره به این‌که حسن خلق باید در هر حال، مورد توجه مسئولان باشد، اضافه کرد: ممکن است مطالبه افراد، از نظر قانونی، امکان‌ناپذیر باشد؛ با این حال، رفتار مسئولان و مجریان، باید توام با گشاده‌رویی باشد.

حجت‌الاسلام‌ آل‌هاشم همچنین مشورت‌پذیری، مردمی بودن، دلسوزی، صداقت و قاطعیت را از دیگر ضرورت‌های مدیریتی عنوان کرد.

وی همچنین بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های مذهبی شهر در برنامه‌های تبریز 2018 تاکید و خاطرنشان کرد: تبریز شهر علامه‌ها، سرداران شهید، شهدای محراب و اولین پایتخت جهان تشیع است؛ انتظار می‌رود این قبیل موارد در محتوای تبریز 2018 لحاظ شود.

اسحقی، سرپرست شهرداری تبریز نیز در این دیدار، با قدردانی از رهنمودهای نماینده ولی‌فقیه در استان، خاطرنشان کرد: در مقطع کنونی، برای پیش‌برد برنامه‌های خدمتگزاری، بیش از پیش نیازمند رهنمودها و هدایت‌های حضرتعالی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: قاطبه مدیران شهرداری، افراد پرکار، سالم و متعصب بوده و در هر ساعت از شبانه‌روز، آماده خدمت به شهر و شهروندان هستند؛ اما در غالب موارد، این افراد، مظلوم واقع می‌شوند.

سرپرست شهرداری تبریز با بیان این‌که در نظام اداری، هیچ افتخاری بالاتر از خدمت کارمندی نیست، اظهار داشت: پست‌ها و منصب‌ها، روزی به سر می‌رسند اما افتخار خدمت به شهر در کسوت کارمندی، ماندگار است.

اسحقی با قدردانی از تلاش های چهار ساله شهردار سابق تبریز گفت: دکتر نجفی، در سال‌های اخیر، با تلاش و پیگیری مداوم، اقدامات مهم و اثرگذاری را از خود به یادگار گذاشت.

وی اظهار امیدواری کرد پایان مسئولیت‌های اجرایی توام با جلب رضایت شهروندان و خوشنودی قلبی باشد.

ارسال نظرات