خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان غربی:

7 هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی و اقتصادی در آذربایجان غربی به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در این استان گفت: امسال همزمان با هفته دولت هفت هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی و اقتصادی در آذربایجان غربی به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۹۰۷۴۸۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، قربانعلی سعادت در نخستین روز هفته دولت در مراسم غبارروبی مزار شهدا در باغ رضوان این شهر که با حضور فرماندهان و کارکنان سپاه شهداء استان و همچنین سایر فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران کل و روسای دستگاه‌های دولتی و عمومی برگزار شد با تقبیح عملکرد نهادهای جهانی حقوق بشر اظهار داشت: امروز حامیان رژیم صهیونیستی که جنایات متعددش بر جهانیان روشن شده مدعی حمایت از حقوق بشر شده‌اند.

وی تصریح کرد: افرادی که در پشت پرده حامیان اصلی تروریسم در منطقه و جهان هستند خود را حامیان حقوق بشر جا زده‌اند.

سعادت گفت: پدیده داعش و گروه‌های تکفیری در منطقه که فاجعه بار تریم جنایات را بر علیه مسلمانان منطقه مرتکب می‌شوند زائیده همین مدعیان حقوق بشر است.

وی افزود:  استکبار جهانی و در رأس آنها صهیونیسم بین الملل رخنه در پیروان آئین اسلام را اولویت اول خود در انواع توطئه‌ها قرار داده است و اکنون دست اغلب کشورهای غربی با حمایت از تروریسم مذهبی به خون مسلمانان منطقه آلوده شده است.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام برآمده از متن صریح اسلام به چیزی جز عزت جامعه اسلامی و تأمین امنیت مسلمانان در منطقه فکر نمی‌کند و در مقابل همه توطئه‌های استکبار جهانی و تروریسم تحت حمایت آنها ایستاده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران قدرت خود را متکی به خون پاک شهدا کرده آرمان این‌ها نظام مقدس با بهره‌گیری از آموزه‌های دین مبین اسلام به عنوان اهداف راهبردی در مدیریت مملکت تعیین شده است و امروز غزت و آبروی این آب و خاک مدیون شهداست.

سعادت گفت: دفاع از عزت، امنیت و اقتدار کشور مسیر همیشگی مجاهدت همه فرزندان این سرزمین است و امروز وظیفه ماست که راه شهدا و انبیای الهی را ادامه دهیم.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در این استان گفت: امسال همزمان با هفته دولت هفت هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی و اقتصادی در آذربایجان غربی به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظرات