خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه عنوان کرد:

خانواده مهمترین نقش را در توسعه و رشد حیات بشر ایفا می کند

همزمان با سالگرد ازدواج مبارک حضرت علی و حضرت فاطمه نشست بصیرتی خانواده های پاسداران اشنویه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۷۴۸۴
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، این نشست بصیرتی در سالن اجتماعات شهدای غزه شهرستان اشنویه با حضور خانواده های پاسداران سپاه این شهرستان برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه با اشاره به نقش مهم خانواده در تعالی انسانها گفت: خانواده نخستین نهاد اجتماعى است که در زندگى جمعى انسان شکل گرفته و مهمترین نقش را در توسعه و رشد بشر ایفا می کند و دین اسلام نیز خانواده را نهاد مهمی میداند و فرامین و برنامه های جامعی برای شکلگیری و هدایت آن توسط رسول مکرم اسلام و آیات مبارک قرآن برای انسانها تبیین شده است.

حجت الاسلام محمد قنبری بارونی در ادامه به آفتهای خانواده اشاره کرد و فضای مجازی را از جمله این تهدیدات برشمرد و برضرورت نظارت والدین بر نفوذ فضای مجازی بر خانواده ها تاکید کرد.

دکتر نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه خانواده در دین اسلام، خانواده را مرکز سقل جامعه عنوان کرد و اضافه داشت: دشمن به خوبی به نقش خانواده در جامعه اسلامی پی برده است و همواره می کوشد خانواده ها را دچار سستی و تنش و بی تقوایی نماید که بر مسئولین واجب است بیشتر از سابق در قبال بنیان خانواده احساس مسئولیت نمایند.

در ادامه این مراسم علی حسینی فرمانده سپاه پاسداران اشنویه ضمن ارج نهادن به جایگاه خانواده، به از خودگذشتگی و ایثار در خانواده های پاسداران اشاره کرد و گفت: خانواده پاسداران با ایثار و از خودگذشتگی بستری را فراهم می نمایند که پاسداران با فراغ خاطر از انقلاب اسلامی و کیان کشور عزیزمان حفاظت و پاسداری نمایند.

ارسال نظرات