به مناسبت هفته بسیج اصناف، جمعی از بسیجیان اصناف شاهرود با امام جمعه این شهر دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۰۷۴۴۴
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته بسیج اصناف، فرماندهی حوزه بسیج اصناف الهادی شاهرود و جمعی از بسیجیان این حوزه با حضور در دفتر امام جمعه این شهر با وی دیدار کردند.

در این دیدار حسین عجم فرمانده حوزه بسیج اصناف شاهرود با ارائه گزارشی از فعالیت های این حوزه در قشر اصناف و بازاریان اظهار کرد: برگزاری کلاس های فقه بازار، جلسات حلقه صالحین،شورای همفکری، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران،برگزاری اردوهای یکروزه و چند روزه، برگزاری کارگاه های آموزشی در موضوعات مختلف به خصوص اقتصاد مقاومتی و امر به معروف و نهی از منکر از فعالیت های بسیج اصناف است.

حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت اصناف و بازاریان در اقتصاد کشور و حمایت و پشتیبانی آنها از انقلاب و اسلام در قبل و بعد از انقلاب تاکنون به اقتصاد مقاومتی و نقش اصناف در آن اشاره کرد و گفت: باید اصناف و بازاریان ما در موضوع ترویج استفاده از کالای ایرانی در جامعه توجه کنند و این موضوع را ترویج دهند.

وی با اشاره به امر به معروف و نقش اصناف و بازاریان نیز گفت: اصناف در کف جامعه ارتباط مستقیم با مردم دارند و با رفتار و گفتار خود می توانند مروج معروفات در جامعه و جلوگیری کننده از منکرات باشند و باید به این نکته توجه داشته باشند.

لازم به ذکراست هفته بسیج اصناف به مناسبت شهادت شهید عراقی و روز بسیج اصناف نامگذاری شده است.

دیدار مسئول بسیج اصناف شهرستان با امام جمعه شاهرود+عکس

ارسال نظرات
پر بیننده ها