فرزند شهید رضا زیراهی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

به آمدن پدرم ایمان داشتم

عصر امروز پیکر پاک شهید رضا زیراهی تشییع شد. این شهید والامقام در 18 سالگی به مقام والای شهادت نائل شد و از ایشان پسری به نام ضرغام به یادگار مانده است.
کد خبر: ۸۹۰۷۴۳۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان،گفتگویی با فرزند این شهید ملکوتی انجام شده است که شما را به خواندن آن دعوت می کنیم:ضرغام زیراهی پسر شهید رضا زیراهی در گفتگو با خبرگزاری بسیج چنین گفت: هفت ماهه بودم که ....

ضرغام زیراهی فرزند شهید رضا زیراهی در گفتگو با خبرگزاری بسیج چنین گفت: هفت ماهه بودم که پدرم شهید شد و من در کنار مادرم، بزرگ شدم، حالا ازدواج کرده و سه فرزند دختر دارم.
وی افزود: چندین بار با ما تماس گرفتند که پیکر شهیدی پیدا شده و جهت خونگیری تشریف بیاورید. همگی با شور و اشتیاق برای دیدن شهید شتافتیم اما بعد از چندین روز ناامید می شدیم.

زیراهی اینطور ادامه داد: به ما اعلام کردند سنگ قبر بسازید که دیگر امیدی به برگشت پدر نیست. ولی من همچنان به آمدن پدرم ایمان داشتم و امیدوار رو به درگاه خدا خواهان بازگشت پدرم بودم. چندین شب بود که خواب پدر را می دیدم، صبح ها دست به دعا پدرم را از خداوند طلب می کردم. با تمام وجودم آمدن پدرم را احساس می کردم تا اینکه انتظار به سر رسید و صبح روز شنبه مژده آمدن پدرم را گرفتم. گریه های امروزم از سر شوق و خوشحالی است.

فرزند شهید حرف هایش را اینگونه به پایان می برد: امیدوارم همینطور که انتظار من پایان یافت و دل شاد شدم تمام مادران و خواهران و برادرانی که انتظار گمشده هایشان را می کشند نیز چنین روزی نصیبشان شود. امیدوارم که جوانان سرزمینم راه شهیدان را در پیش گرفته و به راه راست هدایت بشوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار