علیرضا باقری با تکذیب خبر گروگانگیری در ساختمان فرمانداری ساری این عملیات پلیسی را یک مانور تمرینی از سوی پلیس برای ارتقاء آمادگی در مقابله با تهدیدات اعلام کرد.
کد خبر: ۸۹۰۷۴۱۶
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علیرضا باقری با تکذیب خبر گروگانگیری در ساختمان فرمانداری ساری این عملیات پلیسی را یک مانور تمرینی از سوی پلیس برای ارتقاء آمادگی در مقابله با تهدیدات اعلام کرد.

وی افزود: پیشتر اجرای این مانور با هماهنگی مسؤولان شهرستان و نصب بنر در این مکان اطلاع‌رسانی شده بود.

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران تصریح کرد: در فضای مجازی شایعاتی بی‌اساس پخش شده که صحت ندارد و کل ماجرا مانور پلیس است.

این مسؤول با اشاره به انتشار فوری خبر در فضای مجازی بیان کرد: واکنش سریع برخی رسانه‌ها نسبت به این اتفاق نشان از هوشیاری و آمادگی آنان دارد، البته مدیران فضای مجازی نیز در اقدامات مشابه باید در راستای کمک به پلیس و ارتقای امنیت روانی جامعه اقدام کنند.

صبح امروز مانور نیروی انتظامی مازندران در ساختمان قدیمی فرمانداری ساری اجرا شده و صدای شلیک شنیده شده در این خیابان به دلیل اجرای مانور بوده است. 

در برخی کانال‌ها و فضای مجازی شایعاتی از اقدامات تروریستی و گروگان‌گیری در فرمانداری ساری منتشر شده است که صحت نداشته و موضوع مانور نیروی انتظامی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها