خبرهای داغ:

برگزاری همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان رده های بسیج سرخه+تصاویر

همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان رده های بسیج شهرستان سرخه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۰۷۳۸۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان رده های بسیج شهرستان سرخه در محل مهدیه سرخه با حضور فرمانده محترم ناحیه سرخه و امام جمعه محترم شهرستان و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان و سرخه و جمعی از بسیجیان برگزار گردید.

در ابتدا جلسه جناب سرگرد امامی ضمن تشریح اجمالی برنامه، هدف از این همایش را تعامل بیشتر بین بدنه بسیج و مساجد عنوان نمودند.

همچنین ایشان در ادامه اشاره ای به بحث کمک به جبهه مقاومت و همچنین تصریح این مسئله که ما در خصوص بحث جبهه مقاومت به دنبال فرهنگ سازی آن در بین اقشار مختلف مردم اعم از بسیجی و غیر بسیجی می باشیم.

در ادامه دکتر عموزاده کارشناس مسائل اجتماعی بیاناتی در خصوص اندیشه های امام راحل(ره) ارائه نمودند.

ایشان با بهره گیری از بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) انقلاب اسلامی را به دو قسمت سیرت و صورت تقسیم نمودند و بیان نمودند امروزه استکبار جهانی به دنبال تغییر سیرت انقلاب می باشد تا انقلاب را از درون تهی کند و به همین خاطر ما باید به دنبال پیاده نمودن مولفه های اساسی جمهوری اسلامی و ترویج گفتمان انقلابی باشیم.

سپس حاج آقا سلیمانی ریاست محترم اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سرخه و سمنان در بدو سخرانی اشاراتی در خصوص اهمیت مساجد از صدر اسلام تا زمان معاصر نمودند و مسجد را عامل وصل پیامبر گرامی اسلام و مسلمانان در صدر اسلام تا زمان کنونی عنوان نمودند و امروزه عامل تضعیف دشمنان را نهاد مقدسی به نام مسجد دانستند.

در پایان از فرماندهان پایگاه حضرت زینب (س)، پایگاه امام حسن(ع) و فرمانده گردان کوثر سرخه به جهت کسب عنوان برتر کشوری و استانی در جشنواره مالک اشتر تقدیر به عمل آمد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها