خبرهای داغ:
در جشنواره مالک اشتر سپاه استان مطرح شد:

معرفی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) به عنوان سپاه برتر در قزوین

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) استان قزوین گفت: در هفتمین جشنواره مالک اشتر استان قزوین، فرمانده و آحاد کارکنان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین برای دومین بار متوالی به عنوان ناحیه موفق و برتر معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۰۷۳۸۴
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ والدی اظهار داشت: در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قوا، و بر اساس ارزیابی‌های انجام شده و بررسی اشراف و وضعیت عملکرد سال ۱۳۹۵ ناحیه مقاومت سپاه امام سجاد(ع) قزوین از سوی فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بعنوان موفق‌ترین ناحیه درسطح سپاه استان قزوین معرفی گردید.

این جشنواره با حضور جانشین و مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، مدیران، فرماندهان سپاه و بسیج و دیگر مسوولین در حسینیه تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد.

در این مراسم لوح افتخار سازمانی و لوح تقدیر به سرهنگ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اعطاء گردید و در همین راستا حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله العالی) اقبال شرقی این ناحیه نیز به عنوان حوزه مقاومت بسیج برتر در سطح استان و همچنین برخی از معاونت ها این ناحیه نیز به عنوان معاونت برتر در سطح استان انتخاب گردیدند که به همین منظور لوح سازمانی خود را در جشنواره مالک اشتر دریافت کردند.

گفتنی است سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در سال 93 بعنوان ناحیه برتر در سطح کشور و در سال 94 هم موفق ترین ناحیه در سطح استان برگزیده شده بود.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها