خبرهای داغ:
پایگاه مقاومت بسیج شهدای حمید آباد اقبال شرقی با حضور مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای و خانوداه شهدای محل افتتاح گردید.
کد خبر: ۸۹۰۷۳۷۶
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، پایگاه مقاومت بسیج شهدای حمید آباد اقبال شرقی با حضور مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای و خانوداه شهدای محل افتتاح گردید .
حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در این مراسم با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س) یادآورشد: بسیج یک نیروی مخلص و مطیع ولایت است و هدف از احداث پایگاه های مقاومت بسیج حراست و حفاظت از دستاوردهای نظام و انقلاب و تحقق ارزش های اسلامی و دینی است .
وی خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب تاکید فرمودند بسیج بدنه فعال جامعه است و تفکر بسیجی باعث عبور کشور از بحران های مختلف است و حضور این نهاد مردمی برای انقلاب دارای برکات فراوانی است.
عدالتی شربیانی اظهار داشت: حضور بسیج در همه ارگان ها و نهادها نشان از اهمیت این نهاد مقدس است که امام آن را بنا نهاد تا حافظ درستاوردهای انقلاب اسلامی توسط خود مردم باشد.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها