مصطفی اسدی به سمت ریاست پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر میناب منصوب شد . شهریار فولادی و عصمت درخشی نیز به ترتیب به‌عنوان نائب رئیس و خزانه‌دار انتخاب شدند و پری تقی نژاد،بهادری،جهانگیری و خیاط به‌عنوان منشی همکاری دارند. ...
کد خبر: ۸۹۰۷۳۷۴
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛در شهر میناب مصطفی اسدی به سمت ریاست پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر میناب منصوب شد . شهریار فولادی و عصمت درخشی نیز به ترتیب به‌عنوان نائب رئیس و خزانه‌دار انتخاب شدند. جابر پری تقی نژاد، روح‌الله بهادری، ندا جهانگیری و علیرضا خیاط نیز به‌عنوان منشی در این هیئت همکاری دارند.

در شهر هشتبندی نیز رستم خاکساری به‌عنوان رئیس پنجمین دوره شورای اسلامی از سوی اعضا انتخاب شد. آقایان علی رئوفی و حامد رئوفی نیز به ترتیب نائب رئیس و خزانه‌دار این دوره از شوراها شدند . حسین مسلمی و مصطفی پورمحمدی نیز به‌عنوان منشی انتخاب شدند.

در شهر سندرک نیز، مختار فلکنازی و حوصله وفایی به ترتیب به‌عنوان رئیس و نائب رئیس این دوره انتخابات شدند. در این شهر حسین نوشادی پور، حسین فلکنازی و عیسی زارعی نیز به ترتیب خزانه‌دار و منشی این هیئت را بر عهده گرفتند.

در شهر تیرور نیز آقای محمد حاتمی به سمت ریاست این دوره از شوراها منصوب شد . محمد جلالی زاده و محمود قاسمی نیز به‌عنوان نائب رئیس و خزانه‌دار انتخاب شدند جواد قاسمی و روح اله سلمانی نیز به‌عنوان منشی با این هیئت همکاری خواهند داشت.

منبع:میناب جنوب

ارسال نظرات