نشست سیاسی پایگاه خواهران روستای شوراب برگزار گردید:
نشست سیاسی در پایگاه خواهران روستای شوراب با حضور مسئول نظارت و تص سپاه ناحیه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۰۷۳۴۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نشست سیاسی در پایگاه خواهران روستای شوراب با حضور مسئول نظارت و تص سپاه ناحیه برگزار گردید.
سروان نادری ضمن تسلیت شهادت امام جواد(ع) در این برنامه اظهار کرد: مفهوم آتش به اختیار که از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مطرح گردید در عرصه فرهنگ به معنای خودسری و عملکرد سلیقه ای نمی باشد.
وی ادامه داد: به این معناست که ما در شرایطی هستیم که نیروی فرهنگی داریم و تهاجم فرهنگی و جنگ نرم با قدرت تمام در حال تحمیل شدن از ناحیه استکبار بر کشور است،اما دستگاههای متولی و سیاست گذار دچار اختلال و تصمیم گیری و اقدام هستند از این رو فرمانده کل میدان که رهبر معظم انقلاب باشد جهت ها را مشخص کرده و دستور آتش به اختیار در میدان نبرد فرهنگی را داده است
وی در ادامه گفت: در واقع تعریف دقیق تر آتش به اختیار می تواند همان حرکت انقلابی باشد که شامل دو ویژگی حرکت آگاهانه و تکلیف محورانه در جهت پیشبرد اهداف انقلاب می باشد.
نادری در پایان اظهار کرد: انقلاب اسلامی از مساجد شروع شد، بنا بر این کار فرهنگی خود جوش برای غلبه گفتمان اسلام و انقلاب در مساجد و در سایر مراکز مردمی مصداق معین و بارز کار آتش به اختیار است که اینک برای تداوم انقلاب به آنها نیازمندیم.
5002/پ20/ب

ارسال نظرات