فرمانده سپاه قدس گیلان:

رمزهای موفقیت انقلاب اسلامی داشتن رهبری مدبر و پشتوانه‌ای به‌نام بسیج است

سردار عبدالله پور در پنجمین نشست فصلی فرماندهان گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر گفت: از رمزهای موفقیت و ماندگاری انقلاب اسلامی بر خلاف دیگر انقلاب‌های دنیا داشتن رهبری مدبر و همچنین پشتوانه‌ای به نام بسیج است.
کد خبر: ۸۹۰۷۲۵۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پنجمین همایش فصلی فرماندهان گردان‌های بیت‌المقدس، کوثر و مسئولین عملیات نواحی 18گانه سپاه قدس گیلان پیش از ظهر سه‌شنبه 31مرداد در سالن همایش‌های شهید یوسفی ستاد سپاه قدس گیلان و با سخنرانی سردار محمد عبدالله‌پور برگزار شد.

سردار عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان و فرمانده قرارگاه امام هادی(ع) در این همایش گفت: از رمزهای موفقیت و ماندگاری انقلاب اسلامی بر خلاف دیگر انقلاب‌های دنیا داشتن رهبری مدبر و همچنین پشتوانه‌ای به نام بسیج است.

وی داشتن آمادگی جسمانی در رزم را بسیار موثر دانست و افزود: توانمندی جسمی، فکری، افق دید بالا و با منطق در منطقه نبرد از اهمیت بالایی برخوردار است.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه فرماندهان باید در امر آموزش اهتمام ویژ‌ه‌ای داشته باشند، تصریح کرد: آمادگی فکری و همچنین آمادگی جسمی فرماندهان گردان‌ را باید از اولویت بالایی برشمرد.

فرمانده قرارگاه امام هادی(ع) بسیج را قدرت پایان ناپذیر انقلاب دانست و افزود: صداقت در همه‌ی زمینه‌ها واجب است و این در گردان‌های رزم باید از اولویت‌های اول هر فرمانده باشد.

 

ارسال نظرات