در نخستین روز از هفته دولت:

آغاز عملیات اجرایی میدان ورودی غربی خرمدره در سفر استاندار زنجان به این شهر

آغاز عملیات اجرایی میدان ورودی غربی خرمدره و بهره برداری از پل عابر پیاده قلعه حسینیه این شهرستان را از دیگر برنامه های سفر به خرم دره می باشد.
کد خبر: ۸۹۰۷۲۴۸
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در نخستین روز از هفته دولت به منظور بهره برداری از چند طرح تولیدی، صنعتی، گردشگری و عمرانی به شهرستان های ابهر و خرمدره سفر خواهد کرد.

سفر استاندار زنجان به شهرستان ابهر از ساعت 8 صبح و با بهره برداری از کارخانه تولید قطعات بتنی صائین قلعه آغاز خواهد شد، همچنین افتتاح هتل 2 ستاره گیلاس ابهر و آغاز به کار بازارچه سنتی این شهر از دیگر برنامه های استاندار زنجان در سفر به شهرستان ابهر خواهد بود.

گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا در ابهر را از دیگر برنامه های سفر استاندار و جمعی از مدیران ستادی به ابهر می باشد.

در ادامه از شرکت فولاد ناب آرش و از روند احداث سالن ورزشی 3 هزار نفری ابهر نیز بازدید خواهد کرد.

استاندار زنجان به منظور بهره برداری از یک جایگاه عرضه سوخت، افتتاح المان شهدای گمنام و بهره برداری از چاه شماره 13 و 240 متر خط انتقال آب شرب خرمدره در این شهرستان حضور خواهد داشت.

آغاز عملیات اجرایی میدان ورودی غربی خرمدره و بهره برداری از پل عابر پیاده قلعه حسینیه این شهرستان را از دیگر برنامه های سفر به خرم دره می باشد.

بهره برداری از دو واحد صنعتی فولادآلیاژی آرمان و یاسین شیمی ققنوس پایان بخش سفر استاندار زنجان به شهرستان های ابهر و خرمدره در اولین روز از هفته دولت خواهد بود.

ارسال نظرات