استاندار آذربایجان شرقی در جشنواره مالک اشتر:

سپاه تعیین کننده در معادلات سیاسی دنیاست

استاندار آذربایجان شرقی در آیین استانی جشنواره مالک اشتر سپاه استان با اشاره به اهمیت سپاه و بسیج و تاثیرگذاری آن ها، نقش سپاه را در معادلات سیاسی دنیا تعیین کننده دانست.
کد خبر: ۸۹۰۷۲۰۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده خطاب به بسیجیان و پاسداران سپاه عاشورا گفت: شما در مجموعه ای خدمت می کنید که از آغازش با اخلاص شکل گرفته و اقتدار کنونی اش را نیز مرهون همان اخلاص است.

وی با اشاره به شکل گیری سپاه و روند پیشرفت آن تا به امروز، اظهارداشت: روزی سپاه برای دفاع از کشور در اثر برخی خیانت ها حتی یک قبضه ژ3 را نمی توانست به دست آورد و بر همین اساس با دست خالی و با ایمان و اخلاص مبارزه می کرد و اکنون با تکیه بر همان ایمان توانمندی خود  را در ساخت تجهیزات مدرن به جهانیان نشان داده است.

جبارزاده با ارج نهادن به مقام شهدای مدافعان حرم از آن ها به عنوان مجاهدانی یاد کرد که مقتدرانه در مرزهای خارج از کشور از ملت و کشور دفاع می کنند.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: امروز اگر مرزهای دفاعی به خارج از کشورها کشیده شده نشان از آن دارد که اقتدار نیروهای دفاعی ما به خاکریزهای دشمن و تصرف آن نزدیک شده است.

جشنواره استانی مالک اشتر سپاه عاشورا با معرفی منتخبین در رده های مختلف سپاه و بسیج نواحی سطح آذربایجان شرقی در سالن شهدای سپاه عاشورا برگزار شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار