مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام صادق(ع) بوشهر

شجره طیبه صالحین باید زمینه ساز ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) باشد

عصر امروز آیین تودیع ومعارفه مسئولین قدیم وجدید تعلیم و تربیت بسیج سپاه ثارالله خارگ با حضور مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام صادق(ع)برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۷۱۷۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از جزیره خارگ:در آیین تودیع ومعارفه مسئولین قدیم وجدید تعلیم و تربیت بسیج سپاه ثارالله خارگ  که در حسینیه عاشقان ثارالله این جزیره  برگزار گردید،ابتدا سرهنگ پاسدار عبدالکریم دانش آموز فرمانده سپاه ثارالله خارگ ضمن تقدیر و تشکراز حضور مسئول تعلیم وتربیت سپاه امام صادق(ع) و سایر افراد حضور در جلسه ،از زحمات مسئول سابق تعلیم و تربیت بسیج ،حاج آقا پرندوار تقدیر و تشکر کردند و ایشان را یک نیروی فعال و پای به کار دانستند که در زمان حضورشان در جزیره خارگ تلاش فراوانی در زمینه صالحین انجام دادند.

در ادامه  حجت الاسلام عباسیان مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام صادق(ع)با اشاره به آیه 105 سوره انبیاء و زمینه سازی وارثان زمین یعنی عبادی صالحین برای ظهور حضرت عصر(عج)پرداخت.

حجت الاسلام عباسیان گفت:عبادی صالحین دو بعد دارد که بعد اول  یعنی ابتدا روی خودمان کار کنیم و به مقام عبودیت و بندگی خدا برسیم و بعد دیگر آن مقام صالحین رسیدن است  که مقام عبودیت مقدمه ای است برای صالح بودن.همانطورکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند که وظیفه اول خودسازی و به مقام عبودیت و بندگی رسیدن است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام صادق(ع) اشاره به این کرد که: حضرت آقا در بحث صالحین مطالبه جدی دارند و در جلسات متعدد کار نرم افزاری و انسجام شجره طیبیه صالحین را پیگیری می کنند و تاکید به حضور مستمر و پای کار صالحین در میان دانش آموزان و قشر جوان دانشجو دارند.

وی ادامه داد: ما باید در زمان غیبت در پرورش صالحین جامعه جوری تلاش کنیم که زمینه ظهور را فراهم کنیم و ان شالله تعالی در زمان حضور حضرت از کارگزاران ایشان باشیم.

حجت الاسلام پرندوار مسئول اسبق تعلیم و تربیت بسیج در سپاه ثارالله خارگ نیز ضمن طلب حلالیت وبخشش از مردم در سخنانی گفت که باعث افتخار من است که در سنگر بسیج و سپاه خدمت کردم و از این به بعد نیز این سنگر را تا پای جان و شهادت حفظ خواهم کرد.

در پایان ضمن تقدیراز زحمات حجت الاسلام پرندوار مسئول سابق تعلیم وتربیت بسیج سپاه ثارالله خارگ و تودیع وی ، حجت الاسلام سید محمد حسین موسوی به عنوان مسئول جدید این سمت، معارفه گردید .

ارسال نظرات
آخرین اخبار