خبرهای داغ:
اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مراغه در آیین با رای اعضای این شوراها انتخاب و معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۰۷۱۱۸
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در آیین تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر مراغه که با حضور هفت نفر اعضای این شورا برگزار شد، از بین دو گزینه یحیی غلامی و احمد ملکی، یحیی غلامی با کسب چهار رای از مجموع هفت رای به عنوان رئیس جدید این شورا انتخاب شد.

همچنین علی عباسی و ناظم عزیزی به عنوان تنها نامزد با کسب شش رای از هفت رای به ترتیب به عنوان نائیب رئیس و منشی پنجمی دوره شورای اسلامی شهر مراغه انتخاب شدند.

فرماندار مراغه در این آیین با اشاره به جایگاه تاریخی و ظرفیت های این شهرستان گفت: با توجه به اجرای طرح های بزرگ درمانی و نیز آزادراه مراغه هشترود، فصل جدیدی در توسعه این شهرستان آغاز می شود.

ظفر محمدی افزود: شوراهای اسلامی شهر به عنوان بازوان توسعه و عمران شهری، نقش مهمی در اجرای طرح های بزرگ و تحول آفرین شهرستان ایفا می کنند.

وی با اشاره به آغاز به کار فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا ادامه داد: با انجام انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر، زمینه برای خدمت رسانی بهتر برای شهروندان فراهم خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر اساس آیین نامه شوراهای اسلامی شهر، شهردار مراغه با رایزنی و انتخاب اعضای شورای شهر تا اخر وقت امروز انجام خواهد شد و در غیر این صورت یک نفر به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب می شود.

یحیی غلامی رئیس جدید شورای شهر مراغه نیز با اشاره به روند انتخاب شهردار جدید مراغه گفت: شهردار مراغه عصر امروز از بین سه گزینه که برنامه های خود را به این شورا ارائه کرده اند، انتخاب می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها