خبرهای داغ:
250 نفر از برادران بسيجي ملكاني در قالب اردوي راهيان نور به مناطق عملياتي شمالغرب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۰۷۱۱۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵

مسئول اردويي سپاه ملكان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، گفت: بايد ميراث ارزشمند شهدا را تا آخرين قطره خون حفظ كنيم و اردوهای راهیان نور بهترین فرصت در این خصوص است.

كاظم صمدي ادامه داد: ما امروز در دهه چهارم انقلاب قرار داريم ولي آن گونه كه بايد زحمات و مجاهدت هاي شهداي هشت سال دفاع مقدس را به مردم نشناسانده ايم چراكه وصيت شهدا تا آخرين لحظات عمرشان اين بود كه هرگز تسليم استكبار جهاني نشويد و عزت و حيثيت و شرف اسلام را حفظ كنيد.

صمدي افزود: حفظ حجاب بانوان در اكثر وصيت نامه هاي شهدا به چشم مي خورد و ما بايد اين وصيت را به گوش تمام افراد جامعه برسانيم تا خون شهدا با توطئه ها و تهاجم فرهنگي و نقشه هاي شوم و شيطاني دشمنان اسلام پايمال نشود.

وی خاطرنشان كرد: رزمندگان ما در آزادسازي خاك مقدس ميهن اسلامي از لوث دشمنان اسلام، از همه وجود خود گذشتند و زن و بچه و خانواده خود را رها كردند و در راه اسلام در خون خود غلطيدند و امروز بر ماست كه نگذاريم نااهلان و نامحرمان اين زحمات مقدس را به باد دهند.

صمدی تاکید کرد: امروز بر ماست كه استقلال خود را حفظ كنيم و در جلوي هر بيگانه اي سر فرود نياوريم و وظيفه داريم كه به برخی از مسئولان دولتي در جهت حفظ خون شهدا تذكر بدهيم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها