فرمانده پایگاه ریحانه 13 داودآباد با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نقش اثرگذار هنر در این زمینه گفت: دفاع مقدس گنجی است که می‌توان از لابه لای آن هزاران درس زندگی و آزادگی را برای جامعه به تصویر کشید.
کد خبر: ۸۹۰۷۰۸۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ داودآبادی فرمانده پایگاه ریحانه 13 داودآباد گفت: جمعی از اعضای بسیجیان داودآباد برای تماشای تئاتر دفاع مقدس با عنوان «می‌شنوی؟ داره منو صدا میزنه» به اراک اعزام شدند.

وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نقش اثرگذار هنر در این زمینه گفت: دفاع مقدس گنجی است که می‌توان از لابه لای آن هزاران درس زندگی و آزادگی را برای جامعه به تصویر کشید.

فرمانده پایگاه ریحانه 13 داودآباد با اشاره به تهاجم فرهنگی و تحریف ارزش‌های اسلام از سوی غرب گفت: جنگ تحمیلی 8 ساله ما همان طور که مردان و زنانی بزرگ تربیت کرد، می‌تواند منبع تغذیه اذهان جوانانی باشد که مسیر زندگی را در بین شبهات و هوس‌ها گم کرده‌اند و شهدا چراغ روشن این راه طولانی هستند.

وی در ادمه گفت: آشنایی جوانان با شهدا می‌تواند سبک زندگی سالم و درست را به آنان یاد دهد و وظیفه ما این است که بستر مناسبی را برای آنان فراهم کنیم تا با نسلی آشنا شوند که خودکفایی، استقلال و ولایت‌مداری را در رأس امور خود قرار می دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات