مسئول بسیج رسانه استان مازندران با اشاره به اینکه تمام آرمان های ما ترویج و نشر فرهنگ دفاع مقدس است، گفت: خبرگزاری دفاع مقدس داعیه دار جبهه فرهنگی است.
کد خبر: ۸۹۰۷۰۷۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، «حسن افشار» مسئول بسیج رسانه استان مازندران  با حضور در دفتر سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه کلمات در رسانه نقش سحر را بازی می کند، رکن اول نظامات دنیا را رسانه دانست و اظهار داشت: امروز در جبهه فرهنگی سلاح ما دوربین و قلم است و باید این پیش فرض ها و ابزارها را داشته باشیم.

وی به بیان اهداف سازمان بسیج رسانه استان مازندران پرداخت و افزود: هدف اصلی این سازمان تشکیل جبهه فرهنگی در برابر جبهه رسانه ای دشمن است.

افشار افزود: سازمان بسیج رسانه بر اساس مبانی قرآنی شکل گرفت.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مازندران از تشکیل 22 کانون بسیج رسانه در شهرهای استان خبر داد و گفت: همچنین با ایجاد بانک رسانه ای 600 خبرنگار را در سطح استان جذب کردیم.

وی از تشکبل 44 کانال و گروه به عنوان شبکه مستقیم رسانه ای در تلگرام خبر داد و گفت: این کانال ها و گروه ها خاکریزهای اول ما در جبهه فرهنگی محسوب می شود.

افشار از بسیج کردن رسانه های همسو در استان خبر داد و افزود: نشست هایی را در این راستا با رسانه های چون خبرگزاری بسیج، بلاغ، فارس، کیهان، باشگاه خبرنگاران جوان، بسیج صدا و سیما و خبرگزاری دفاع مقدس داشتیم.

وی تعداد پایگاه های خبری استان را 300 پایگاه اعلام کرد و گفت: همچنین صاحب امتیاز نمایندگی 78 روزنامه در استان هستیم.

افشار تعداد شهدای فرهنگی رسانه ای را در استان 170 شهید اعلام کرد و گفت: مازندران 20 شهید رسانه ای تقدیم انقلاب کرد.

مسئول بسیج رسانه استان مازندران بر لزوم تشکیل جبهه رسانه ای فرهنگی در استان تأکید کرد و گفت: رسانه خط مقدم همه مجتمع های فرهنگی است و باید خوب دیده شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فرماندهان، رزمندگان و جانبازان از مقدسات ما هستند، اظهار کرد: فرماندهان دیروز باید فرماندهان امروز ما در جبهه فرهنگی باشند.

وی با اشاره به اینکه تمام آرمان های ما ترویج و نشر فرهنگ دفاع مقدس است، عنوان کرد: بسیج رسانه استان آمادگی این را دارد با تمام ظرفیت های خود در خدمت خبرگزاری دفاع مقدس که داعیه دار جبهه فرهنگی است، باشد و نقش سرباز جنگ نرم را ایفا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها