به همت گروه جهادی پایگاه بسیج شهید آوینی
بسیجیان پایگاه شهید آوینی حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) در قالب اردوی جهادی دبیرستان دخترانه 13 آبان شاهرود را رنگ آمیزی کردند.
کد خبر: ۸۹۰۷۰۵۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای بهسازی و نوسازی مدارس در قالب اردوهای جهادی، بسیجیان پایگاه شهید آوینی حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) اقدام به رنگ آمیزی دبیرستان دخترانه 13 آبان شهرک البرز شاهرود نمودند.

در این اردوی ده روزه 10 نفر از بسیجیان پایگاه دبیرستان را رنگ آمیزی کردند.

ابوذر مطهری فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اجرای اردوهای جهادی بسیج مساجد و محلات گفت: اجرای اردوهای جهادی به همت پایگاه های بسیج و بسیجیان در قالب اردوهای ده روزه و با شناسایی نیازهای محدود پایگاه ها انجام می شود که نمونه آن دبیرستان 13 آبان و رنگ آمیزی آن که به همت پایگاه شهید آوینی مستقر در مسجد الهادی شهرک البرز انجام شد.

وی افزود: اجرای اردوهای جهادی با هدف کمک به اجرای فعالیت های عمرانی در سطح محلات و برطرف نمودن مشکلات با همکاری بسیجیان و پشتیبانی بسیج سازندگی سپاه شاهرود در طول تابستان انجام می شود و فعالیت های گسترده عمرانی، فرهنگی و مشاوره ای و خدماتی با توجه به نیاز محلات و حضور بسیجیان انجام می پذیرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها