خبرهای داغ:
دکتر حسینی حرفه پزشکی را به علت در ارتباط بودن با جان انسان بسیار خطرناک دانست و از متولیان درمان خواست تا توجه و سرمایه گذاری های بیشتری در بخش شناخت علائم بیماری های شایع اختصاص داده شود.
کد خبر: ۸۹۰۷۰۵۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

دکتر حسینی فعال حوزه پزشکی در دوران دفاع مقدس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن تبریک روز پزشک نسبت به تفکراتی که در رابطه با این حرفه در جاعه است و سختی های این عرصه اظهار کرد: حرفه ی پزشکی شغل خطرناکی است چرا که مستقیما در ارتباط با جان انسان ها است که کوچک ترین اشتباهی باعث ضایعات برای بیمار و حتی مرگ وی منجر شود.
وی افزود: در خصوص درآمد در این حرفه می توان گفت که اگر اعتقاد در انسان باشد، با کوچکترین مشکلی که برای بیمار بوجود بیاید قابل جبران با هیچ مبلغی نخواهد بود و اگر موضوع درآمد اصل قرار بگیرد نتیجه قابل قبول بدست نمی آید.
حسینی در خصوص مسئله درآمد در این عرصه اضافه کرد: به کسانی که در این شغل توجه شان به مسائل مادی باشد و مادیات را اصل قرار داده اند توصیه می کنم نظرشان را تغییر دهند و یا از این حرفه دوری کنند. اگر خدمت به مردم و نجات جانشان بخاطر مادیات باشد نبودش به صرفه تر است.
دکتر حسینی از ناگفته های حوزه درمان برای مردم گفت: بهتر است که مردم به دنبال علائم بیماری ها باشند چرا که اقدامات در حوزه درمان نسبتا قابل پذیرش است و بیش از آن توجه ها باید بعه سمت شناخت علائم باشد.
وی در پایان تبیین کرد: متولیان درمان کمتر به مقوله شناخت علائم پرداختند، درحال حاضر مردم به نسبت شناخت دارویی بالایی دارند با این حال که ضرورتی هم ندارد، بهتر آنست که علائم به درستی شناخته شود. شناخت بیماری و راه های درمان به خوبی پیش رفته است و هم اکنون باید به دنبال شناخت علائم بیماری های شایع همچون سنگ کلیه باشند.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها